• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400082216948
  • خبرنگار : 30054

پوشش محافظ بدنه خودرو گرافین؛ نسل جدید نانوسرامیک‌ها!

پوشش محافظ بدنه خودرو گرافین؛ نسل جدید نانوسرامیک‌ها!

پوشش محافظ بدنه خودرو نانو گرافین (Graphene Coating) چیست و مقایسه آن با نانو سرامیک! با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گنجی پخش، پوشش‌ نانو گرافین خودرو، نسل جدیدی از پوشش‌های نانو سرامیک محافظ بدنه خودرو می‌باشند. گرافین از کربن ساخته شده است. اتم‌های کربن می‌توانند به صورت‌های مختلفی با یک‌دیگر پیوند برقرار نمایند که این موجب می‌شود تا دگرشکل‌های متنوعی از آن تشکیل شود، به همین دلیل از کربن به عنوان «پادشاه عناصر» یاد می‌شود. در ماده گرافین اتم‌های کربن ساختار لانه زنبوری تشکیل می‌دهند، که سبب ایجاد بافت نازک‌تر از استیل، سخت‌تر از الماس، کشسان‌تر از لاستیک و درخشان‌تر از آلومینیوم می‌شود. شرکت‌های تولید کننده با اکسیده کردن ماده graphene، آن را به صورت محلول در آورده و به عنوان پوشش محافظ جدید به بازار ارائه می‌نمایند. بیشتر پوشش‌های بدنه خودرو گرافین موجود در بازار، در واقع همان نانو سرامیک هستند که در آنها مقداری گرافین برای مقاومت و ماندگاری بیشتر تزریق شده است. از آنجا که این محصول بسیار جدید  است، کمتر برندی از این محصولات تولید کرده و در نتیجه، به سختی در بازار یافت می‌شود.

پوشش محافظ بدنه خودرو گرافین؛ نسل جدید نانوسرامیک‌ها!

انواع پوشش گرافین

پوشش گرافین در انواع مایع و اسپری ارائه می‌شوند. نوع مایع همانند سرامیک باید روی سطح اجرا شود. اما نوع اسپری در واقعی ترکیبی از پلیمرهای سیلنت با گرافین هست که براحتی قابل اجرا و اسپری بر روی بدنه خودرو هست. البته قابل ذکر است ماندگاری اسپری گرافین به دلیل ساختار کمتر (1 سال به بالا) هست. نکته قابل ذکر دیگر این است که همانند تنوع سرامیک در یک برند، ممکن است گرافین را برندی  با تنوع در میزان سختی و براقیت ارائه نماید.

آیا گرافین ارزش خرید دارد؟!

پوشش محافظ بدنه خودرو گرافین؛ نسل جدید نانوسرامیک‌ها!

به دلیل جدید بودن این محصول نمی‌توان به طور قطعی نظر داد. اما به مرور زمان و با ترویج استفاده آن، می‌توان نتیجه‌گیری نهایی را اعلام کرد. در حال حاضر با جستجوی ساده در گوگل می‌توان به ویدیوهای  مصرف‌کنندگان این محصول دست یافت که نظرات متفاوت با یکدیگر ارائه می‌دهند. در گذشته از سیلیسیم دی اکسید در ساختار روغن مار استفاده می‌شد، اما اکنون این ماده به صنعت خودرو ورود پیدا کرده و سبب تحولی با ارائه نانو سرامیک شده است.

از کجا پوشش گرافین تهیه کنم؟

فروشگاه گنجی پخش همواره سعی نموده است تا جدیدترین محصولات لاین مراقبت و نگهداری و دیتیلینگ خودرو را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. هم‌اکنون بهترین‌های پوشش نانو سرامیک خودرو قابل خرید از سایت گنجی پخش می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha