• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400081813745
  • خبرنگار : 50038

همت بلند خیرین سلامت ملایر در تهیه تجهیزات پزشکی

همت بلند خیرین سلامت ملایر در تهیه تجهیزات پزشکی

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از همت بلند خیرین حوزه سلامت این شهرستان در کاهش آلام بیماران خبر داد و گفت: در مهر ماه از طرف خیرین به منظور تهیه تجهیزات پزشکی ۲۷۳ میلیون تومان واریزی داشتیم.

دکتر عباس آذر همایون در گفت‌وگو با ایسنا؛ در مورد گزارش عملکرد فعالیت‌های این انجمن طی ماه گذشته افزود: به نظور مساعدت به بیماران سرطانی نیازمند و صرف در امور خیر با صلاحدید مجمع، مبلغ ۴۱ میلیون تومان از سوی خیرین واریز شد.

وی بیان کرد: چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای تهیه سبد کالا، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای ذبح گوسفند و ۱۰۰ هزار تومان به منظور تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران نیازمند جمع آوری شد، همچنین میزان مشارک مالی خیرین در بحث صندوق‌ها و قلک‌ها یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول ماه گذشته ۳۱۸ بیمار نیازمند به واحد مددکاری ما مراجعه داشتند، اظهارکرد: ۲۶ بیمار نیازمند به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند.

آذرهمایون به مساعدت مالی صورت گرفته به مبلغ حدود ۲۰ میلیون تومان به ۱۰ بیمار برای پرتودرمانی و شیمی درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: چهار میلیون تومان کمک هزینه ایاب و ذهاب به ۴ بیمار نیازمند و حدود سه میلیون تومان نیز کمک هزینه دارویی و درمانی از طریق واحد مددکاری به بیماران نیازمند پرداخت شد.

وی با اشاره به توزیع سهم گوشت گوسفندی از سوی خیرین در بین بیماران نیازمند، افزود: در اختیار قراردادن وسایل توانبخشی به ۱۲۸ بیمار نیازمند شامل کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج، ویلچر و دستگاه اکسیژن ساز و اعطای وام قرض الحسنه به دو بیمار نیازمند به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، توسط واحد مددکاری رقم خورد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر توزیع ۵۰ بسته سبد غذایی به مناسبت اربعین و رحلت پیامبر اکرم (ص) در مجموع به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، توزیع ۵۰ بسته سهم گوشت گوسفندی ذبح شده توسط مجمع از محل نذورات خیرین، پیگیری سه مورد امور درمانی بیماران از طریق واحد مددکاری برای بستری و ترخیص از مراکز درمانی، توزیع ۱۵۰ بسته ماسک بین بیماران سخت درمان و مساعدت به دو کودک بیمار دارای مشکل هورمون رشد به مبلغ دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را از دیگر اقدامات واحد مددکاری این مجمع عنوان کرد.

این مقام مسئول با اشاره به همت و تلاش خیرین حوزه سلامت ملایر در بروزرسانی تجهیزات پزشکی و رفع کمبودهای موجود در مراکز درمانی، گفت: اهدای پنج دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری از طرف خیّر خجسته علیمرادی و اهدا به بیمارستان امام حسین(ع)، اهدای دو دستگاه از طرف خیّر الهه شارخ ساکن آمریکا، تهیه چهار دستگاه مانومتر از محل مساعدت خیرین، اهدای دو دستگاه پالس اکسی متر از محل مساعدت خیرین، اهدای یک دستگاه تشک مواج به نیابت از مرحوم حاج کاظم زمانی، اهدای دو دستگاه پالس اکسی متر از طرف خّیر بهجت امید ملایری، اهدای یک دستگاه کپسول از طرف خیّر مریم کریمی، اهدای یک کارتن محلول ضد عفونی کننده دست از طرف خیّر مسعود عالی و تهیه ۱۰۰عدد ماسک دستگاه اکسیژن و در اختیار نهادن برای بیماران سخت درمان نیازمند، در طول ماه گذشته صورت پذیرفت.

آذرهمایون یادآورشد: پروژه خیّرساز " پایگاه سلامت شایگان و معراجی فر" واقع در میدان آزادی ملایر از پیشرفت کاملی برخوردار است که با افتتاح آن گامی موثر و ماندگار در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان برداشته می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha