• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400081713287

معاون استاندار قم:

سردار شاهچراغی از چهره های خدوم و شناخته شده است

سردار شاهچراغی از چهره های خدوم و شناخته شده است

ایسنا/قم آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم روز دوشنبه طی آیینی با جضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این آیین، ظرفیت های قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: حرم مطهر حضرت معصومه، مسجد مقدس جمکران، حوزه های علمیه، مرجع تقلید، بسترهای اقتصادی، گردشگری زیارتی، حضور اتباع خارجی از ۱۲۰ کشور و موقعیت مواصلاتی و غیره جایگاه بسیار ممتازی به این استان بخشیده است.

بیژن سلیمانپور اضافه کرد: میزان رشد و توسعه این استان با توجه به جایگاهی که دارد نسبت به وضعیت مطلوب همچنان فاصله زیادی دارد.

وی ابراز داشت: دشمنان طی ماه های اخیر تلاش بسیاری کردند که دوگانگی های دین و سلامت را در این استان با کمک دستگاه های رسانه ای خود راه اندازی کنند که با رصد و پایش به موقع دستگاه های امنیتی اجازه عرض اندام به آنها داده نشد.

وی با بیان اینکه طی ۳ سال گذشته شاهد هیچ مشکل یا معضل امنیتی در سطح این استان نبودیم، گفت: در این مدت همچنین تمام سیاست های کلان مانند انتخابات، مدیریت کرونا، مباحث اقتصادی و غیره به نحو شایسته ای انجام گرفته است.

سلیمانپورابراز داشت: انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸، تشییع باشکوه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کنترل بیماری کرونا و سایر مناسبت های ملی و مذهبی در نهایت سلامت برگزار شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار جدید قم از شخصیت های جهادی، شناخته شده و خدوم است که با حضور وی فصل جدیدی از خدمت به مردم رقم خواهد خورد.

آیات سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسوولان کشوری و لشگری نیز در این آیین حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha