• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400081612445
  • منبع : نمایندگی سمنان

سه انتصاب جدید از سوی استاندار سمنان

سه انتصاب جدید از سوی استاندار سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان طی احکامی جداگانه سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان و شهرداران شاهرود و شهمیرزاد را منصوب کرد.

سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان با صدور حکمی، " شعیب رضائی شرفدار کلائی " را به سمت "شهردار شهمیرزاد " منصوب کرد.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان در متن حکم استاندار سمنان که برای انتصاب " شهردار شهمیرزاد " خطاب به " شعیب رضائی شرفدارکلائی " صادر شده ، آمده است:

 با عنایت به پیشنهاد شماره ۱۲۲/۳/۳۰ مورخ ۱۴۰۰/۶/۲۴ شورای اسلامی شهر شهمیرزاد ، در اجرای تبصره (۳) ذیل بند (۱) ماده(۸۰) قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحیه ها و الحاقات بعدی ، به موجب این حکم از تاریخ صدور به سمت " شهردار شهمیرزاد " منصوب می شوید.
 امید است با اتکال به خداوند منان و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی با تاکید بر شاخص های "عدالت‌محوری" ، "انقلابی‌گری" ، "مردم‌داری" ، " پاکدستی" ، "فسادستیزی" ،" قانون مداری" و تعامل سازنده با کلیه دستگاه های اجرایی ، در انجام وظایف و مأموریت های محوله موفق و موید باشید. 

انتصاب سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان م

 همچنین سید محمد رضا هاشمی ،استاندار سمنان درابلاغی " کمال طاهریان " را بعنوان " سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان " منصوب کرد. 

🖌 در حکم انتصاب آقای کمال طاهریان آمده است :  

 نظر به مراتب تعهد ، تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان "  سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان " منصوب می شوید .
 امید است با اتکال به خداوند منّان و منویات مقام معظم رهبری " مدظله العالی " با اهتمام به برنامه های دولت مردمی با تاکید بر شاخص های " عدالت محوری" ، " انقلابی‌گری" ، " مردم داری" ، " پاکدستی " "فسادستیزی" ، " قانون‌مداری"  و تعامل سازنده با کلیه دستگاههای اجرایی در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید

 تا پیش از این انتصاب ، علی خداداد عهده دار این مسئولیت بود.‌

 استاندار سمنان حکم " شهردار شاهرود " را صادر کرد 

 سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان با صدور حکمی " محسن احمدی "  را به سمت "شهردار شاهرود " منصوب کرد.

 در متن حکم استاندار سمنان که برای انتصاب " شهردار شاهرود" خطاب به " محسن احمدی " صادر شده ، آمده است:

 با عنایت به پیشنهاد شماره ۱۷۹۸ مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۱ شورای اسلامی شهر شاهرود ، در اجرای تبصره (۳) ذیل بند (۱) ماده(۸۰) قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحیه ها و الحاقات بعدی ، به موجب این حکم از تاریخ صدور به سمت " شهردار شاهرود " منصوب می شوید.
 امید است با اتکال به خداوند منان و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی با تاکید بر  شاخص های "عدالت‌محوری" ، "انقلابی‌گری" ، "مردم‌داری" ، " پاکدستی" ، "فسادستیزی" ،" قانون مداری" و تعامل سازنده با کلیه دستگاه های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت های محوله موفق و موید باشید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha