• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400081612066
  • خبرنگار : 50404

در گفت‌وگو با ایسنا مطرح شد

برنامه‌های پاییزی انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی

برنامه‌های پاییزی انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برنامه‌های این انجمن در پاییز ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

وحید سیدحسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه‌های انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در این روزها در رابطه با اکران فیلم‌های پنج‌گان کوتاه در مشهد، اظهار کرد: پنج‌گان کوتاه آثار برخی فیلم‌سازان کوتاه است که در سراسر کشور، در سینماهای هنر و تجربه درحال اکران است. بر این اساس طبق صحبت‌هایی که شده در نیمه آبان میزبان فیلم‌های پنج‌گان کوتاه و ورکشاپ‌های آن‌ها در مشهد هستیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های هم اندیشی و انتقال تجربه افزود: پیش از این برخی نشست‌های آنلاین گفت‌وگو محور با رضا کیانیان، احمدرضا درویشی، ابوالحسن داوودی، نرگس آبیار و... را برگزار کرده بودیم، اما اکنون نشست‌ها را به صورت تخصصی‌ با اساتید مشهد برگزار خواهیم کرد. به عنوان مثال در هرکدام از این نشست‌ها بر اساس تخصص استاد موردنظر در رابطه با گریم، تصویربرداری، بازیگردانی، صدابرداری، نورپردازی، طراحی صحنه و لباس و... صحبت خواهیم کرد. این نشست‌ها به صورت زنده و رایگان، به صورت ماهانه در صفحه انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در رابطه با برگزاری مجدد پاتوق‌های فیلم و فیلمنامه‌خوانی، بیان کرد: در حال هماهنگی هستیم که اگر امکان داشته باشد هر هفته به صورت حضوری، پاتوق فیلم و پاتوق فیلم‌نامه‌خوانی را به صورت مجزا در یکی از سینماهای مشهد برگزار کنیم. در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تولیدات خوبی داشتیم و امیدوارم اگر بشود در چهارشنبه‌های هر هفته در یکی از سینماها پاتوق دیگری را نیز تحت عنوان «برداشت آینده» و همچنین مراسم رونمایی از فیلم‌های کوتاه را برگزار کنیم.

سیدحسینی درخصوص کلاس‌های آموزشی انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی نیز خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی تک‌درس مشاغل سینمایی از جمله فیلمنامه‌نویسی مقدماتی و تکمیلی، عکاسی، زیبایی‌شناسی تکمیلی، تدوین و... در انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی به صورت مجازی درحال برگزاری است و از سراسر کشور هنرجو داریم. ثبت‌نام‌ها برای دوره فیلمسازی نیز انجام شده و از ابتداء آذرماه آغاز می‌شود. پیش از آن هم ثبت‌نام فیلمسازی تعاملی را انجام داده بودیم که قسمت زیادی از آن به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha