• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400081007535
  • خبرنگار : 50291

رئیس ستاد ۱۳ آبان استان تهران: 

مدیران جهادی با انگیزه بر سرکار بیایند

مدیران جهادی با انگیزه بر سرکار بیایند

ایسنا/تهران نشست تشکل دانش آموزی با موضوع استکبار ستیزی در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، مدیر آموزش و پرورش ورامین و تعدادی از دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این نشست صمیمی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین اوقات ما در کنار جوانان است و با جوانان بودن نشاط و روحیه جوانی را به انسان هدیه می دهد، ما مسئولین باید امروز بیشتر شنونده صحبت های جوانان باشیم.

وی با انتقاد از برخی مشکلات و ناهنجاری های موجود در جامعه که بصورت عادی در آمده است ، اظهار کرد: چرا باید جو برای نیروهای مذهبی نگران کننده باشد، نیروهای مذهبی خصوصا بانوان باید به داشتن چادر و مردان باید به باورهای فرهنگی خود مانند حضور در مسجد و نماز جماعت افتخار کنند.

محمودی لازمه پیشرفت کشور را توجه به توانمندی های جوانان دانست و تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب، در گام دوم انقلاب از جوانان بیشتر انتظار دارند، در هشت سال گذشته دغدغه ها در امور فرهنگی بسیار کم بود و در دولت جدید خوشبختانه جوانان بیشتر بکار گرفته شده اند که در کنار تجربه مدیران کارکشته می توان به آینده امیدوار بود، امروز روز کار است و در گام دوم انقلاب اسلامی مطمئنا همه جوانان آماده شروع خدمت خواهند بود.

امام جمعه موقت ورامین از جوانان ورامینی درخواست کرد برای اعتلای منطقه آستین همت را بالا بزنند و افزود: منطقه ورامین می تواند با دارا بودن ظرفیت های بالقوه خصوصا کشاورزی و صنعتی در همه جای استان تاثیر گذار باشد، و در بحث های اعتقادی و فرهنگی وقتی احساس خطر کردند در دفاع از اسلام و ولایت حضور داشته اند که نمونه آن حضور جوانان ورامینی در سال 58 در مقابل لانه جاسوسی و فتنه سال 88 است که لحظه شناسی کردند.

رئیس ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران ادامه داد: در معرفی سرمایه های فرهنگی ما کم کاری کرده ایم و باید در تاریخ انقلاب و ورامین این افراد بعنوان الگو معرفی گردند ، در جشنواره تدریس برتر کشوری سه دبیر از ورامین بوده اند که جای افتخار دارد و دانش اموزان ما همیشه افتخار آفرین بوده اند.

محمودی با انتقاد از متولیان نظارت بر اماکن عمومی و خصوصی که جولانگاه ناهنجاری ها و بزهکاری ها شده‌اند، گفت: جوانان باید مطالبه گر باشند چرا باید قلیان سراها مانند قارچ افزایش پیدا کنند ولی مکان های فرهنگی مانند کتابخانه ها و فرهنگسراها با مشکلات عدیده مالی مواجه باشند  پاسخگویی این مسائل با کیست؟

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: ویترین شهر ورامین که اماکن عمومی آن است، فرهنگ و هویت ما محسوب می‌شود اما این فضا متاسفانه به سمت الگوهای متفاوت با فرهنگ ما پیش می رود و ما در این خصوص مدیون 36 هزار شهید دانش اموز هستیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران ضمن تشکر از روحیه جهادی ریاست جهموری در حل مشکلات عنوان کرد: همه مدیران برای خدمت کردن به مردم مثل ریاست جمهوری باشند که نه شب دارند و نه روز و اگر نمی توانند اینگونه باشند باید بروند تا مدیران جهادی با انگیزه بر سرکار بیایند.

وی با اشاره به فضای مجازی و ظرفیت های فراوان، بیان کرد: فضای مجازی می تواند الگو دهی برای ما باشد درست است که فضای مجازی بعضی اوقات مخرب است ولی با هدایت های شما جوانان باید به سمت الگوهای اسلامی پیش رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان در خصوص داشتن روحیه استکبار ستیزی جوانان اظهار کرد: افول و فروپاشی آمریکا نزدیک است و در سال گذشته فرهیختگان و دانشگاهیان 4000 مقاله در این خصوص منتشر کرده‌اند، مرگ برآمریکا مرگ بر سلطه و خون ریزی است نه مرگ بر مردم آن، اگر ما می خواهیم انقلابمان صادر شود که شده است باید شعار محوری مرگ بر امریکا و تبیین جنایات امریکا را در دستور کار داشته باشیم.

امیر محمدی رئیس آموزش و پرورش ورامین در این نشست گفت: باید توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل داشته باشیم و لازم است این موضوع مهمتر از پدافند عامل دیده شود.
 
وی به درخشش دبیران و دانش آموزان ورامینی اشاره کرد و افزود: استعدادهای دشت ورامین در همه زمینه ها همیشه جزو برترین ها بوده است و در حوزه فرهنگیان و دانش آموزان سعی شده به نخبه پروری و شناخت استعدادهای برتر توجه ویژه ای شود.

در این نشست صمیمی تعدادی از دانش آموزان به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل مختلف پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha