• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400081007522
  • خبرنگار : 50223

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان:

۶۳ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد بسیجی هستند

۶۳ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد بسیجی هستند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معادل ۶۳ درصد دانش آموزان این استان بسیجی هستند.

سعادت صالحی نیا در جمع خبرنگاران افزود: دانش آموزی که در مسجد و مدرسه نقش آفرینی کند می‌تواند در دانشگاه جریان سازی کند در آینده می‌تواند جامعه را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه نیاز مدارس استان تجهیزات آزمایشگاهی سیستم صوتی و تجهیزات ورزشی است، اظهار کرد: در هفته بسیج ۵۴ سیستم‌صوتی در مدارس نیازمند استان و ارزش ۲۴ میلیون تومان توزیع می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در قالب طرح آزادی والدین دانش آموزانی که زندانی جرائم غیرعمد هستند هر دانش‌آموز هزار تومان کمک می‌کند که در همین راستا طی هفته بسیج سه زندانی جرائم غیرعمد آزاد استان خواهد شد.

صالحی نیا تصریح کرد: در هفته بسیج جشنواره علمدار با رویکرد تعویض مکتب سردار سلیمانی در استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و گوشی و تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گرفتن و استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، فردا صدایش در می آید. بهتر است کلاس ها در شرایط کرونایی از طریق تلویزیون و همچنین کلاس های زیر ۱۵ نفر حضوری برگزار شوند یا حتی کسانی که توان مالی دارند معلم خصوصی برای فرزندان خود بگیرند چرا که بهتر از استفاده از گوشی و تبلت است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کسانی که اقدام به توزیع تبلت و گوشی در بین دانش‌آموزان می کنند با بسیج دانش آموزی هماهنگ کنند تا قبل از توزیع این اقلام آموزش‌های لازم را به دانش آموزان و والدین آنها ارائه دهیم.

صالحی نیا عنوان کرد: یک راه برای تربیت اسلامی داریم و آن هیئت و مسجد است که در این راستا هیئت‌های دانش‌آموزی را ایجاد و راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی اظهارکرد: با توجه به بازگشایی مدارس ۶۸۰ کیف و بسته نوشت افزار به ارزش ۲۳۸ میلیون تومان و بسته های معیشتی به ارزش ۸۸ میلیون تومان بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۷۲ هزار نفر جامعه هدف بسیج دانش آموزی است که از این تعداد بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز معادل ۶۳ درصد بسیجی هستند.

به گزارش ایسنا، صالحی نیا بیان کرد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در سطح کشور داریم که از این تعداد ۴۴۶ شهید دانش‌آموز مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha