• شنبه / ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400080805172
  • خبرنگار : 50130

ظرفیت شبکه دیتا در سنندج به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت

ظرفیت شبکه دیتا در سنندج به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای برنامه های توسعه زیر ساخت شبکه دیتا و اینترنت در مراکز شهری استان گفت: ظرفیت شبکه دیتا مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت.

آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت مرکز شهید رشیدی نیا و پوشش بخشهای مهم مسکونی و اداری در این حوزه و همچنین نقش مهم خدمات مبتنی بر دیتا به لحاظ کمی و کیفی نسبت به توسعه زیرساخت شبکه دیتا اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی آنان صورت گرفته است اظهارداشت: ظرفیت شبکه دیتا و اینترنت مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج از ۱G به ۱۰G معادل ۱۰۰۰۰ مگ ارتقا یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان،با اعلام اینکه اجرای هر پروژه و عملیات مخابراتی توسعه و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات و سرویس های مخابراتی را به دنبال دارد خاطر نشان ساخت: اجرای پروژه مذکور نیز افزایش ۱۰برابری ظرفیت شبکه دیتا در مرکز شهید رشیدی نیا واقع در شهرستان سنندج را فراهم آورده است.

نیاز روز افزون شهروندان ومشتریان به بسترهای دیتا و اینترنت پرسرعت مخابرات را یادآور شد و تصریح کرد: در عصر حاضر که اکثر فعالیت ها ،امورات مردم و آموزش ها در بسترهای آنلاین و در درگاههای غیر حضوری انجام می شود، این مجموعه نیز تلاش دارد خدمات مطلوب و با کیفیت و در خور شهروندان را ارائه نماید.

حکمت به سرمایه گذاری های مخابرات منطقه در سطح استان با هدف ارتقا و توسعه زیرساخت های دیتا به لحاظ کمی و کیفی اشاره داشت و اضافه کرد: این مجموعه با تلاش همکاران، حمایت و پشتیبانی مسولین ارشد شرکت مخابرات ایران و مسولین استانی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به مشتریان دریغ نخواهد ورزید.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون سرویس های ADSL,VDSL,FTTH وSIP PHONE از جمله سرویس های مبتنی بر دیتا هستند که شرایط استفاده برای شهروندان متقاضی و مشتریان در سطح استان فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha