• جمعه / ۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400080704791
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان؛

شیرازی ها ۳ امتیازی از اصفهان برگشتند

شیرازی ها ۳ امتیازی از اصفهان برگشتند

ایسنا/اصفهان هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست تیم هیئت فوتبال اصفهان مقابل پارس آرا شیراز همراه بود.

هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز (جمعه- ۷ آبان ماه) با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد، در اصفهان تیم هیئت فوتبال اصفهان که در دقیقه ۹۰ با هدف حمایت از بازیکنان بومی و آینده ساز اصفهان وارد لیگ شده و در غیاب نامی نو انصراف داده میزبان تیم پارس آرا شیراز بود.

اسامی تیم  پارس آرا شیراز:
لیلا پاکدل، غزال معماری، زهرا شریفی، مریم واعظ، زهرا بیتی، سارا حامی وند، زهرا صمیمی، آیدا نمازی، زهرا روشن زاده، فاطمه اسپیرجانی، فاطمه کریمی و هلیا صادقی.

سرمربی: ستاره زارع

اسامی تیم هئیت فوتبال اصفهان:

فرزانه اسماعیل زاده، نازنین استکی فر، میترا مسعودی، راضیه منصوری، شیما کیانی، بهار آبرویی، عسل قائدعلم، مهشید محجون، مریم قائد امینی و مینا ریاضی

سرمربی: راضیه جزایری

دو تیم با توجه به هفته نخست و نداشتن شناخت از یکدیگر خیلی محتاطانه بازی را شروع کردند، در نیمه نخست الهام پاکدل از روی یک ضربه ایستگاهی اولین گل بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پارس آرا خاتمه یافت.

در نیمه دوم دو تیم فشار بیشتری روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در نتیجه الهام پاکدل برای دومین مرتبه دروازه اصفهانی ها را باز کرد.

در ادامه و در ثانیه های آخر اسماعیل زاده توانست تک گل فوتبال را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پارس آرا به پایان برسد.

در دیگر دیدارهای این هفته چیپس کامل مشهد ۳ بر یک مقابل مس کرمان شکست خورد. پویندگان فجر شیراز  ۳ بر۲  هیئت فوتبال رودان را شکست داد.

پالایش نفت آبادان در دیداری پرگل ۸ بر یک فرهان ملارد را مغلوب کرد. پیکان تهران مقابل مس رفسنجان ۴ بر یک به برتری رسید. نصر فردیس جشنواره گل به راه انداخت و ۱۲ بر صفر کیمیای اسفراین را مغلوب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha