• جمعه / ۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400080704747
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان تاکید کرد:

جوانان روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند

جوانان روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند

ایسنا/همدان استاندار همدان از برگزاری جلسات ماهیانه عمومی با جوانان خبر داد و گفت: جوان محافظه کار نیست و شفاف و حماسه‌ساز است بنابراین جوانان باید روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد جمعه ۷ آبان‌ماه در در اولین نشست بررسی نظام مسائل استان همدان که با حضور جوانان برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای استفاده از ظرفیت جوانان استان، تشکیل خواهد شد.

وی افزود: مشکلات حل نمی‌شود مگر با یاری و همکاری شما جوانان و من دست یاری به سمت همه شما دراز می‌کنم.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: پیشنهاد من این است که همه این افراد با توجه به تخصصی که دارند در قالب کارگروه‌هایی که شکل گیری خواهد شد، حضور داشته و علاوه بر جلسات عمومی ماهیانه بتوانیم از تخصص این افراد، استفاده کنیم.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم در استان همدان، یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کنار هم زندگی می‌کنیم و باید همه این‌ها را گرداگرد ولایت جمع کنیم و امیدآفرین باشیم.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: از همه مطالب گفته شده استفاده کردم و شما ظرفیت و استعداد و توانایی را بروز و ظهور دادید، حتما در برنامه کاری من است که تک تک جوانان در مجموعه‌هایی کنار مدیران حضور داشته و مشاوران آن‌ها باشند.

وی ادامه داد: وقتی بیانات را می‌شنوم متوجه ظرفیت جوانان می‌شوم و ممکن است از بین عزیزان ده‌ها مدیر بیرون بیاید.

استاندار همدان با بیان اینکه برخی معتقدند اگر کسی که با دولت قبل همکاری کرده کنار بگذارید، توضیح داد: دولت قبل برآمده از آرای مردم، با نظارت و شفافیت قانونی بود، حکم تنفیض خود را از رهبر انقلاب گرفته بود و مگر آن‌ها افرادی جزء انتخاب مردم بودند؟

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور جوانان شورای ائتلاف و برخی جریان‌های همسو برگزار شده بود، افراد حاضر در جلسه به نکاتی مانند؛ عدم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، مشکلات حوزه علوم پزشکی و عدم شفافیت مالی در دانشگاه علوم پزشکی همدان، مشکلات حوزه آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و کمبود معلم، مشکلات حوزه زنان، عدم استفاده از فناوری‌های نوین در جهت توسعه، آسیب سهم‌خواهی برخی افراد از دولت جدید و آسیب‌های فرهنگی در استان، پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha