• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400080604414
  • خبرنگار : 50093

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی:

بازی پدیده و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود

بازی پدیده و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به پرداختی اخیر باشگاه پدیده و وعده پرداخت بخشی از بدهی‌ها توسط مدیران این باشگاه، فعلا مشکلی برای برگزاری تمرینات و مسابقات این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود ندارد.

علیرضا تاج‌فیروز در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تمرین تیم پدیده و محل برگزاری دیدار آتی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: سیدمهدی سیدصالحی روز گذشته از مجموعه تربیت‌ بدنی آستان قدس رضوی مهلت خواست تا برای تمرینات تیم پدیده تا انتهای هفته جاری به آنان مجوز دهیم. همچنین مجددا قول دادند بخشی از بدهی را ظرف روزهای آتی پرداخت کنند.

وی افزود: همچنین ۵۰ میلیون تومان پرداخت کردند و قرار شده ۵۰ میلیون تومان دیگر نیز به زودی واریز کنند. مابقی بدهی که حدود ۴۰۰ میلیون تومان است را هم ظرف یکی ۲ هفته آینده تسویه کنند. با توجه به اینکه پای آبروی فوتبال خراسان رضوی در میان است، قصدمان همچون روز نخست حمایت از پدیده به عنوان نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر است. تمرینات پدیده و بازی آتی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان نیز در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی یادآور شد: سخت‌گیری ما به این دلیل است که مجموعه ورزشی امام رضا(ع) از محل موقوفات آستان قدس ساخته شده و هزینه‌های این مجموعه افزایش پیدا کرده و باید بتوانیم هزینه‌های خود را تامین کنیم.

تاج‌فیروز در خصوص وضعیت استفاده از خوابگاه مجموعه امام رضا(ع) توسط بازیکنان امید تیم پدیده خاطرنشان کرد: بازیکنان پدیده را با وجود بدهی باشگاه‌ از خوابگاه خارج نکردیم. فقط بابت بدهی پدیده به مدیران باشگاه هشدار دادیم. از ابتدا هم بنا نداشتیم بازیکنان پدیده را از خوابگاه اخراج کنیم. فقط به آنان اعلام کردیم اگر مدیران باشگاه بابت قولی که به ما داده‌اند تماس نگیرند، باید خوابگاه را تخلیه کنند که سیدمهدی سیدصالحی در مدت زمان مقرر شده تماس گرفت و بابت این موضوع هم تفاهماتی برقرار شد.

وی خطاب به مدیران باشگاه پدیده تاکید کرد: دوستان و مدیران باشگاه کم لطفی می‌کنند. اگر بدهی دارید، حداقل پاسخگوی تلفن خود باشید. اگر به کسی بدهکارید و به هر دلیلی نتوانسته‌اید بدهی خود را پرداخت کنید، حداقل تلفن خود را پاسخ داده و علت آن را شرح داده و مجددا مهلت بخواهید. با پاسخگو نبودن قطعا ممکن نیست موضوعی حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha