به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری در نشست هم اندیشی بزرگ همکاران شبکه فروش بیمه رازی که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد بیان کرد: برنامه تحول و نقشه راه بیمه رازی را تدوین کردیم و بیمه رازی را با هم خواهیم ساخت.
مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: به بیمه رازی تعهد دارم و در بیمه رازی ماندگار هستم.
وی افزود: با کمک شبکه فروش در سه سال آینده بیمه رازی را به شرکت سی هزارمیلیارد ریالی تبدیل می کنم و با اخذ مجوزهای مربوطه تا سال ۱۴۰۳ حداقل سی شعبه جدید در شرکت بیمه رازی برای ارایه خدمات مناسب به بیمه گزاران و حمایت از شبکه نمایندگی افتتاح مینماییم.
مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: برای بیمه رازی قوی باید شعبه و نمایندگان قوی داشته باشیم .
وی افزود: نماینده محوری در بیمه رازی شعار نیست و به آن اعتقاد دارم و با توجه به چرخشهای استراتژیک، رویکردها و اهداف جدیدی که در برنامه تحول بیمه رازی ترسیم شده، نیازمند استفاده از نقطه نظرات نمایندگان و مدیران شعب در استانها هستیم تا این رویکردها در مسیر ترسیم شده پیش برود.
دکتر جباری با بیان اینکه نقشه راه مدون و ترسیم شده برای بیمه رازی بر اساس ارزیابی از عملکرد گذشته بیمه رازی، شرایط پیرامونی و شرایط محیطی است افزود: نمایندگان بیمه رازی دغدغه هایی دارند و با توجه به اینکه من بیش از ۲۷ سال در صنعت بیمه بوده ام و از کار کارشناسی در شعبه گرفته تا قائم مقامی بیمه ایران را عهده دار بودم کاملا با مشکلات نمایندگان آشنا هستم و با استفاده از تجربه و تیم متخصص برای موفقیت هر چه بیشتر بیمه رازی و رسیدن در اوج حداکثر تلاش خود را می کنم.
وی با اشاره به شرایط مثبت سهام بیمه رازی در بورس گفت: امروز بعد از گذشت ۵ سال، شرایط سهام بیمه رازی در بورس بهبود یافته است و همه به آن نگاه مثبت دارند چرا که معتقدیم تحول در بیمه رازی شروع شده و به زودی بیمه رازی را در اوج خواهیم دید.
جباری تصریح کرد: از زمانی که بنده سکان مدیریت بیمه رازی را برعهده گرفتم ، برنامه های ارائه شده من به سهام داران، با این نگاه بوده که بیمه رازی باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ و موثر در کشور ایفای نقش کند و خوشبختانه سهام داران و هیات مدیره نیز من را در اجرای برنامه ها همراهی کرده اند.
جباری افزود: صنعت بیمه یکی از حوزه های تاثیرگذار در اقتصاد ملی هر کشور است و این شرکت که محصول آن اطمینان، امنیت و آرامش است با تحول اساسی ، جایگاه خود را در میان بنگاههای اقتصادی کشور پیدا کرده است.
مدیرعامل بیمه رازی بیان کرد: ما ۶ اصل تمرکز، سیاستگذاری، برنامهریزی، نظارت، هدایتگری در ستاد و واگذاری اختیارات به شعب و نمایندگیها برای تغییر و تحول بیمه در نظر گرفتیم و در راستای استراتژی اول، اختیارات را به مدیران شعب استان تفویض کردیم و مدیران شعب بر اساس عملکرد نمایندگان، اختیارات را واگذار میکنند. همچنین مدیر استان وظیفه دارد در حوزه بازدید اولیه و حوزه صدور، اختیارات را واگذار و نظارت خود را قویتر کند.
وی گفت: یکی از مشکلات اصلی بیمه رازی، ارائه نرخ شرایط با تاخیر بود لذا این اختیار و مجوزهای سیستمی به مدیران استانی داده شده است.
جباری با بیان اینکه واگذاری اختیارات اجرایی به شعب و نمایندگان، با توجه به توانمندی نمایندگان از دیگر اقدامات ما برای تسهیلگری در بازار رقابت بوده است افزود: در گذشته سیاست بیمه رازی بر کوچک شدن شعب و نمایندگی ها در استان ها و رفتن به سمت کسب و کار دیجیتال بوده است اما اکنون شعبه محوری و نماینده محوری یکی از استراتژی های ماست.
وی بیان کرد: نماینده صرفا فروشنده و بازاریاب نیست و یک بیمه گر است، مشاوره یکی از نقشهای او است، قدرت ریسک، دانش فنی و بیمه گری دارد و نمایندگان نقش مهمی در توسعه بازار بیمه دارند.
وی گفت: وام تجهیز دفاتر نمایندگان در حال پرداخت است و اگر پرداخت نشده شاید به دلیل مغایرتها در درخواست نماینده برای تسهیلات نسبت به آیین نامه ابلاغی است.
وی تصریح کرد: در بحث درمان نیز تمام نمایندگان از خدمات درمان تکمیلی بهرهمند هستند و ما تنها شرکت در صنعت بیمه هستیم که خدمات بیمه تکمیلی به نمایندگان می دهیم؛ همچنین به جهت اینکه نمایندگان در آینده مستمری داشته باشند بیمه عمر با پرداخت مبلغ ناچیز طراحی شده و به زودی اجرایی میشود.
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اختصاص ۲۵ میلیارد تومان از منابع بیمه رازی برای نمایندگان آسیبدیده از کرونا افزود: در بحث کرونا دو مرتبه مهلت صندوق را افزایش دادیم و حدود ۲۵ میلیارد تومان از منابع بیمه رازی خارج کردیم تا در قالب صندوق در اختیار شبکه نمایندهها قرار گیرد.
مدیرعامل بیمه رازی در اولین سفراستانی خود، ضمن بازدید از شعب خراسان رضوی و خراسان شمالی بیمه رازی، علاوه بر نشست با مدیران استان، با تمامی همکاران، نمایندگان و کارگزاران بیمه رازی در دو استان دیدار و گفت و گو کرد.
در این سفر سه روزه “مرکز ارتباط با مشتریان شبانهروزی” استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی توسط مدیرعامل بیمه رازی افتتاح و از نمایندگان برتر هر استان تقدیر شد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات