• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400072115211
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

افزایش ۵ درصدی جابجایی کالا در خراسان جنوبی با وجود شرایط کرونا

افزایش ۵ درصدی جابجایی کالا در خراسان جنوبی با وجود شرایط کرونا

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره حمل ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: جابجایی ۳۱۳۵ هزارتن کالا در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.۷۶ درصدی را نشان می‌دهد.

رسول سالاری‌، امروز چهارشنبه ۲۱ مهر به رسانه‌های گروهی گفت: ۳۱۳۵ هزار تن کالا با ۱۸۴۰۷۴ سفر باری در شش ماهه نخست امسال  توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.۷۶ درصدی در تناژ کالا را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۷۱ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند که حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان است.

سرپرست اداره حمل ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: محصولات انواع سیمان، سنگ، خاک معدنی و انواع کاشی عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت بوده و با وجود شیوع ویروس کرونا با تلاش فعالان عرصه حمل کالا در استان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکنون خللی در جابجایی کالاهای مصرفی و اساسی مردم به وجود نیامده است.

وی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان استان قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است که در شش ماه نخست سال جاری ۵۸ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۱ فقره کارت هوشمند ناوگان باری صادر شده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۷۱ شرکت حمل و نقل داخلی فعال کالا، ۹۴۱۹ نفر راننده، ۴۶۶۹ ناوگان باری، سه پایانه بار، در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha