• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400072115045
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در فینال تمام اصفهانی قهرمانی هندبال نوجوانان منطقه جنوب کشور؛

سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید

سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید

ایسنا/اصفهان مسابقات هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب کشور به میزبانی هیئت هندبال اصفهان، با قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان و نایب قهرمانی ذوب آهن به پایان رسید.

رقابت های هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب کشور که به میزبانی هیئت هندبال اصفهان از ۱۷ مهرماه در سالن اختصاصی هندبال شهید سجادی اصفهان آغاز شده بود با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

تیم ذوب آهن با شکست ۳۰ بر ۲۷ تیم فراز بام خائیز دهدشت پا به میدان فینال گذاشت، در دیگر سوی میدان نیز فولاد مبارکه سپاهان ۳۴ بر ۲۸ پارس شهرکرد را شکست داد تا دیگر فینالیست این مسابقات شود.

امروز (چهارشنبه- ۲۱ مهرماه) و در آخرین روز رقابت‌ها در بازی رده بندی تیم های پارس شهرکرد و فراز بام خائیز دهدشت به مصاف هم رفتند که در پایان قرمزپوشان فراز بام خائیز توانستند با نتیجه ۲۴-۳۲ به برتری رسیده و در جایگاه سوم قرار گیرند. نیمه اول با نتیجه ۱۶بر ۶ به سود فراز بام به پایان رسیده بود.

در فینال تمام اصفهانی مسابقات نیز دو تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه به میدان رفتند. بازی که هر دو تیم با احتیاط و ریسک کمتر شروع کردند، با هر بار باز شدن دروازه ذوب آهن، دروازه سپاهان نیز باز می شد، هر چند نباید از دفاع خوب دو تیم به راحتی گذشت.

در سه دقیقه پایانی نیمه نخست سپاهانی ها با سرعت به بازی و استفاده از اشتباهات ذوبی ها، بازی را به اختلاف کشیدند و با نتیجه ۹ بر ۶ از رقیب سنتی خود پیش افتادند. هر چند در ادامه شاگردان میردامادی تلاش کردند این اختلاف را کم کنند اما در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۹-۱۴ به سود سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم و از اواسط بازی سرمربی ذوب آهن ترکیب دوم تیمش را به میدان فرستاد تا آنها نیز تجربه بیشتری کسب کنند، همین مسئله موجب شد تا اختلاف بازی بیش از قبل شود و طلایی پوشان ۲۱-۲۸ از همشهری سبزپوش خود جلو بیفتند و در نهایت ۲۱-۳۲ به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha