• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400072114643
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

رفع محرومیت از چهره استان اردبیل با تلاش شبانه‌روزی مدیران امکان‌پذیر است

رفع محرومیت از چهره استان اردبیل با تلاش شبانه‌روزی مدیران امکان‌پذیر است

ایسنا/اردبیل رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: برای زدودن چهره فقر و عدم توسعه‌یافتگی استان اردبیل، تلاش جدی مدیران در مقطع کنونی بسیار ضروری است که ما از استاندار اردبیل خواسته‌ایم در این زمینه تلاش و جهاد شبانه‌روزی در دستور کار قرار گیرد.

میرغنی نظری ۲۱ مهرماه در جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار اردبیل اظهار کرد: ما اولین جلسه مجمع را با حضور هفت نماینده استان با استاندار اردبیل برگزار کرده و خط و مشی اصلی را در توسعه همه‌جانبه، متوازن و عادلانه همه مناطق استان مورد تاکید و توجه استاندار جدید اردبیل قرار دادیم.


وی تصریح کرد: همه ما با نظر واحد بر این باوریم که در دولت سیزدهم که دولت تحول‌خواه و مردمی است، شرایط برای تغییر وضعیت معیشتی مردم، بهبود اقتصاد و توسعه پایدار استان‌ها فراهم است و مجلس انقلابی و دولت فسادستیز تلاش خواهد کرد تا به دور از حاشیه‌ها، ارتقا شاخص‌های توسعه استان را به شکل مطلوب هدف‌گذاری کند.


رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: مدیران و نمایندگان استان به دور از حاشیه‌ها و مباحث مطرح شده در رسانه‌ها سعی می‌کنند پیگیر مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند و قطعا در این مسیر ما به سرمایه‌گذاری‌های کلان و توجه جدی به امر تولید نیازمندیم.


نظری به موسم تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: با ارسال بخشنامه بودجه سال آینده مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اولویت‌ها و شاخص‌های توسعه استان را به شکل همه‌جانبه در نظر گرفته و مطالبات را از استاندار اردبیل و نمایندگان درخواست کنند تا ما نیز در تصویب لایحه بودجه سال آینده آنها را مد نظر قرار دهیم.


وی با قدردانی از استاندار اردبیل در فعال کردن جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شهرستان‌ها و شناسایی طرح‌ها و پروژه‌های پیشران در مناطق مختلف خاطر نشان کرد: با احصا این طرح‌ها نظیر راه آهن، توسعه بزرگراه‌ها، پایاب سدها و توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها در بودجه سال آینده تلاش خواهیم کرد تا ردیف اعتباری مناسبی را برای این طرح‌های اولویت‌دار در نظر بگیریم.


نظری با انتقاد از برخی مدیران خسته و ناکارآمد در استان اضافه کرد: نمایندگان استان از استاندار جدید خواستند تا متناسب با شعار تحول‌خواهی دولت و نگاه ویژه به جوانان سعی کند در انتصابات از مدیران خوش‌فکر، جوان، فعال و کوشا استفاده کرده و مدیران سالخورده و بدون تحرک را کنار بگذارند.


وی ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات، منابع و امکانات را در بین شهرستان‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: استاندار اردبیل نباید متمرکز به مرکز استان باشد بلکه با سفر و بازدیدهای مکرر از مناطق مختلف استان در جریان مشکلات و نارسایی‌های شهرستان‌ها قرار گرفته و تلاشی جدی برای توزیع عادلانه اعتبارات در بین شهرستان‌های مختلف داشته باشد.


رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: به دور از نگاه حاشیه‌ای باید توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها به عنوان مطالبه مردم پیگیری شده و در این زمینه تلاش شبانه‌روزی مدیران و مسئولان مورد انتظار است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha