• شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400071711341
  • خبرنگار : 50223

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان خبر داد

وجود ۲۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کهگیلویه و بویراحمد

وجود ۲۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۰ مرکز ثابت، سیار و پست در سطح استان دارد.

کبری اخلاقی‌نیا روز شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۰ به مناسبت هفته ملی کودک در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ۲۰ برنامه با حدود ۷۰ زیربرنامه افزود: هفته ملی کودک از دیروز جمعه با شعار آینده  را با  آینده‌سازان بسازیم شروع شد.

وی با اشاره به روزشمار هفته ملی کودک اظهار کرد: اولین روز هفته کودک به‌نام کودک بازی و نشاط، روز دوم ‌کودک، بازی و مطالعه روز سوم کودک سلامتی و ایمنی، روز چهارم کودک رسانه و فضای مجازی، روز پنجم کودک کودکی و کودکان با نیازهای ویژه و روز ششم کودک خانواده و جامعه کودک صلح و آرامش نام‌گذاری شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش برنامه شادی در شاد با همکاری آموزش و پرورش که حاوی محتویات شاد در اپلیکشن شاد اجرا می‌شود.

اخلاقی نیا از اجرای بازی‌های بومی و محلی در فضای مجازی و در صورت فراهم بودن شرایط به صورت حضوری خبر داد و تصریح کرد: معرفی تازه‌های کتاب کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ادامه داد: در بخش ادبی مهرواره بزرگترین آرزوی من ویژه کودکان که کودکان بزرگترین آرزوی خود را پیامک کنید، همچنین مهرواره در دوران کرونا پیام‌آور سلامتی باشیم از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به یاد شهید علی لندی مهرواره نامه ای به ققنوس برگزار می‌شود، عنوان کرد: بچه‌ها می‌توانند نقاشی‌ها و پوستر خود با عنوان زمین ما سرسبزتر از دیروز با هدف حمایت از محیط زیست را در قالب مهرواره نقاشی و پوستر ارسال کنند، ضمن اینکه از برگزیدگان مهرواره پدر بزرگ و مادربزرگ من تجلیل می‌شود.

اخلاقی نیا از تجلیل از برگزیدگان بین‌المللی کودک و نوجوانان استان خبر داد و تاکید کرد: بازدید از کانون اصلاح و تربیت و اهداء کتاب به بچه‌ها، بازدید از بخش اطفال بیمارستان امام سجاد و اهداء گل به بچه‌ها، اجرای نمادین برنامه  و حضور مربیان در سی‌سخت چرا که مرکز کانون اصلاح و تربیت در زلزله سخت دچار آسیب شد و تقدیر از خانواده شهید نوجوانان برنامه‌های هفته کودک است.

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۰ عنوان برنامه با حدود ۷۰ زیر مجموعه در این هفته برگزار می‌شود، اولویت امسال برنامه‌های هفته کودک  با مناطق روستایی است که برنامه‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۷ کتابخانه سیار روستایی با همکاری مدارس و مساجد در روستاها خبر داد و افزود:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۷ مرکز سیار۱۱ مرکز ثابت و ۲ مرکز پست دارد که مرکز مارگون مدتی است غیرفعال است.

به گزارش ایسنا، اخلاقی‌نیا با اشاره به دو مرکز زبان انگلیسی در گچساران و یاسوج بیان کرد: ۷۰۰ زبان‌آموز به صورت مجازی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha