• شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400071711015
  • منبع : باشگاه دانشجویان

وبینار آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM برگزار می‌شود

وبینار آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی، انجمن های دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه های علم و صنعت، الزهرا و سایر انجمن های علمی دانشجویی کشور، وبینار «آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM» را برگزار می کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مدل تعالی سازمانی EFQM با هدف کمک به سازمان‌ها در بررسی کارآمدی فرایند توسعه و پیاده‌سازی استراتژی آن‌ها در سال ۱۹۹۰ توسعه یافت. این مدل محبوب‌ترین ابزار مدیریت کیفیت در اروپا محسوب می‌شود که هزاران شرکت از آن استفاده می‌کنند. واژه EFQM مخفف عبارت (European Foundation for Quality Management) به معنای بنیاد مدیریت کیفیت اروپا است.

در محیط رقابتی امروز توانمند سازی یکی از ابزارهای نوین برای کمک به مدیران در جهت تعالی سازمان ها و توسعه بازارها است توانمندسازی را می‌توان تقویت منابع و نیروهای انسانی در جهت اثر بخشی و کارآیی فعالیت های سازمان تعریف کرد. توانمندسازی با واژه‌های ارتقا، بهبود، تواناسازی و توسعه مترادف است. ازجمله ابزارهای لازم جهت توانمندسازی اصلاح ساختارهای مدیریت و اخذ آموزش های لازم و تلاش درجهت ارتقای کیفیت و بهره وری و تعالی فعالیت ها است.

مدل تعالی سازمانی EFQM به افراد این امکان را می‌دهد که روابط علت و معلولی بین کاری که سازمانشان انجام می‌دهد (عامل‌ها) و نتایج به ‌دست آمده را درک کنند.

این مدل ساده به سازمان‌ها این توانایی را می‌دهد که فرمول موفقیت سطح بالایی را در فرایندهای‌شان تعبیه کنند، در صورت نیاز تغییر ‌کرده و همچنین نتایج را اندازه‌گیری کنند.

این برنامه با حضور و ارائه مهندس پژمان حق پناه ـ مدرس مدل های تعالی سازمانی و مدل های ارزیابی و ارزیاب جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، روز شنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۹:۳۰، به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://b۲n.ir/efqm-webinar مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha