• پنجشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400071510218
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فرهنگ بهداشت فرآورده های دامی به کارگیری شود

ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فرهنگ بهداشت فرآورده های دامی به کارگیری شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها جهت گسترش فرهنگ بهداشت فرآورده های دامی تاکید کرد.

سید علی احمد زاده امروز و به مناسبت ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی در دیدار و گفت و گو با کارکنان این اداره کل در مرکز استان، ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی به فعالان این عرصه، اظهار کرد: نقش دامپزشکی در امنیت غذایی مردم نقشی بی بدیل است.
وی با تاکید بر اینکه قدردان زحمات فعالان این عرصه چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی هستیم، بیان کرد: حضور دامپزشکان در کشتارگاه ها تضمین کننده سلامت افراد جامعه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دامپزشکی خط مقدم پیشگیری از مخاطرات سلامت عمومی است، عنوان کرد: در کنار کادر پزشکی باید تلاشگران این عرصه نیز دیده شوند.
احمد زاده تصریح کرد: حضور امروز ما در این مکان نشان دهنده اهمیت کار دامپزشکان است.
وی اظهار کرد: در این مجموعه به هر میزان که همکاری، نظارت و دقت و فعالیت ها بیشتر شود زمینه ارتقای جایگاه سلامت مردم و جامعه بیشتر مهیا می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه فعالیت های دامپزشکان در کنترل، پیش بینی و پیشگیری بسیاری از بیماری های مشترک بین انسان و دام نقش مهمی ایفا می کند، افزود: انتظار می رود مسئولان مربوطه نسبت به مناطق روستایی در این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
احمد زاده با بیان اینکه مقابله با کشتارغیرمجاز دام به فرهنگ سازی نیاز دارد، تاکید کرد: باید از ظرفیت مدارس و رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای نهادینه کردن فرهنگ خرید گوشت از مراکز مجاز استفاده کنیم.
وی همچنین در خصوص پیگیری مشکلات این حوزه، ادامه داد: در آینده نشستی با رئیس سازمان دامپزشکی و وزیر جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات خواهیم داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: معیار موفقیت از دیدگاه ما انجام کاری برای مردم بدون وابستگی شخصی و جناحی است و عملکرد جهادی دستگاه ها و افراد قابل تقدیر است.
عبدالله بهمنش مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان حاضر در این مجموعه همگی اذعان داشتند که برای نخستین بار در استان است که استانداری آن هم در ۱۴ مهرماه در این اداره کل حضور می یابد و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجموعه را بررسی می کند.
به گزارش ایسنا، گفتنی است استاندار در حاشیه این بازدید چند ساعته پای درد و دل یکی از مراجعه کنندگان و یک جانباز ویلچرنشین دوران هشت سال دفاع مقدس قرار گرفت و به قید فوریت دستورات لازم برای حل مشکل این دو نفر را صادر کرد.
در پایان نیز از سوی تلاشگران این عرصه یک جلد قرآن کریم و تندیسی به استاندار اهدا شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha