• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400071208455
  • خبرنگار : 90047

رمضی: ورزشکاران اعزامی شرکت‌ها به مسابقات جهانی، رکورددار یا انتخابی تیم ملی نیستند

رمضی: ورزشکاران اعزامی شرکت‌ها به مسابقات جهانی، رکورددار یا انتخابی تیم ملی نیستند

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: سیاست اعزام ورزشکاران شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی به مسابقات جهانی، متفاوت از مسابقات جهانی ورزشکاران کارگر است و گزینه انتخابی برای ورزشکاران اعزامی وجود ندارد.

جواد رمضی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فلسفه اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی شرکت ها متفاوت از مسابقات جهانی ورزش کارگران است و مدیران شرکت ها برای حمایت از کارگران خود در حوزه ورزش و ایجاد انگیزه در آنها، در این مسابقات حضور پیدا می کنند.

وی گفت: مسابقات جهانی ورزش کارگری خاص کارگران است و برای اعزام ورزشکاران کارگر به این چنین تورنمنت هایی حتما باید مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار شود تا بهترین ها شناسایی و عازم مسابقات جهانی شوند اما در مسابقات ورزشی جهانی شرکت ها چون فدراسیون در اعزام کارگران شرکت ها دخیل نیست، کارفرما و مدیران شرکت ها تصمیم می گیرند که چه کسانی را عازم این مسابقات کنند. بنابراین امکان دارد ورزشکارانی به این مسابقات اعزام شوند که مدال آور و نخبه نباشد.

رمضی در پاسخ به این پرسش که ضرورت حضور مدیران شرکت ها در مسابقات جهانی ورزش شرکت ها چیست، گفت: مسابقات جهانی ورزش شرکت ها فرصت خوبی را برای مدیران شرکت ها جهت تبادل نظر برای مباحث تجاری و اقتصادی ایجاد می کند تا مدیران و کارفرمایان در کنار رقابت ورزشکاران کارگر خود بتوانند در زمینه مباحث اقتصادی نیز فعالیت کنند و از این طریق تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش داشته باشند.

وی گفت: همان طور که در مسابقات جهانی ورزش کارگران کادر فنی و سرپرست همراه ورزشکاران در مسابقات حضور پیدا می کنند در مسابقات جهانی ورزش شرکت ها نیز حضور مدیران و کارفرمایان در کنار ورزشکاران کارگر نه تنها سبب افزایش انگیزه آنها برای رقابت بهتر و کسب مدال می شود، بلکه شرایطی را فراهم می کند تا مدیران شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش تمایل بیشتری از خود نشان دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات جهانی تنها شرکت هایی مجوز حضور در مسابقات را داشتند که در عرصه ورزش کارگری فعال و نسبت به سال های گذشته جزو واحدهای صنفی فعال و موثر بوده اند. بنابراین گزینه انتخابی برای ورزشکاران اعزامی شرکت ها به مسابقات جهانی نداشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۳ ۰۸:۵۲

چقدر همرا زیاده ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۳ ۰۹:۵۲

سلام رویداد مسابقات جهانی شرکت ها یک کلاه گشاد است که متأسفانه فدراسیون ورزشهای کارگری چند سالی است از آن برای خود منبع درآمد درست کرده و برای توجیح آن دلایل کذبی را ارائه میدهد بعنوان مثال. مدیران شرکت‌ها در حین مسابقات با مدیران سایر شرکت ها تبادل نظر تجاری می کنند. آقای رئیس شما مدیر شرکت را همراه خود به مسابقات اعزام می کنی اون چند کشور چی؟ اونا که مدیری همراه خودشون نمیارن. اگر مدرکی داری از مسابقات لابول فرانسه تو همین خبرگزاری رو کن.