• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400071208121
  • خبرنگار : 50163

هلال‌احمر به کمک دانش‌آموزان کم‌بضاعت زنجانی می‌آید

هلال‌احمر به کمک دانش‌آموزان کم‌بضاعت زنجانی می‌آید

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر در قالب طرح ملی «مهربانی مهر» لوازم‌التحریر، کوله‌پشتی و کیف کمک‌های اولیه را به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع می‌کند.

سید قاسم موسوی صبح امروز (۱۲ مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر به‌ عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه در راستای اهداف عام‌المنفعه و امدادی، همواره در تلاش است تا با احیای ارزش‌های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان گام بردارد، یادآور شد: در این میان حمایت از دانش‌آموزان محروم برای ادامه تحصیل با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص این سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه در همین راستا طرح ملی «مهربانی مهر» به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری در سطح استان توسط واحد جوانان اجرایی می‌شود، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، افزایش حمایت از دانش‌آموزان محروم با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و ترویج فرهنگ نیکوکاری در میان اعضا و داوطلبان سازمان جوانان هلال‌احمر است.

این‌ مسئول با یادآوری اینکه مجریان طرح ملی مهربانی مهر داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان هلال‌احمر و بهره‌وران این طرح نیز دانش‌آموزان محروم در استان زنجان هستند، اضافه کرد: به همین منظور اعضای جوانان افتخاری هلال‌احمر با اطلاع‌رسانی اجرای این طرح به خیرین، مردم نوع‌دوست و نیکوکاران در سطح استان، توانستند لوازم‌التحریر، کوله‌پشتی، کیف کمک‌های اولیه و سایر اقلام مورد نیاز را برای دانش‌آموزان کم‌برخودار به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال جمع‌آوری کنند.

موسوی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مهربانی مهر از ابتدای مهرماه سال‌جاری آغاز شده است، اظهار کرد: اجرای این طرح با هدف تامین اقلام مورد نیاز برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار تا پایان مهرماه امسال ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال‌احمر به‌ عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه، طرح‌های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده و این طرح به دلیل داشتن مخاطبان خاص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امید داریم با یاری توانمندان و خیرین و احیای ارزش‌های بشردوستانه، حمایت همه‌جانبه‌ای از سوی جامعه نیکوکاران در این طرح انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha