• یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400071107349
  • خبرنگار : 30054

انتقال و جابجایی دستگاه کپی را چگونه انجام دهیم؟

انتقال و جابجایی دستگاه کپی را چگونه انجام دهیم؟

همانطور که می دانید امروزه پرینترها یکی ازملزومات اساسی برای هر شرکت و یا موسسه می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران چاپگر، در این مطلب به بررسی نکات انتقال دستگاه کپی می پردازیم.

جابجایی دستگاه کپی: در برخی اوقات این دستگاه ها نیاز به جابجایی دارند که کاری بسی دشوار و زمان بر می باشد، امروز قراره یه مقاله کاملا تجربی در این زمینه برا شما بنویسیم تا شاید بتونیم کمک کوچکی در این زمینه به شما دنبال کنندگان عزیز کرده باشیم.
اگر قصد دارید به زودی به یک فضای اداری جدید منتقل شوید، به احتمال زیاد دستگاه کپی یکی از اجزای اصلی برای جابه جایی خواهد بود. از لحاظ تئوری تنها مشکل در انتقال یک دستگاه کپی، فقط سنگین بودن آن می باشد.
اما در ادامه چند نکته و ترفند را معرفی می کنیم که باید هنگام جابه جایی دستگاه کپی، به خاطر بسپارید.همچنین شما می توانید برای استفاده از خدمات شارژ کارتریج دستگاه کپی خود با شماره های ۸۸۴۹۰۱۷۶_۸۸۴۹۰۱۷۵ در تماس باشید. این اطمینان به شما داده می شود که بعد از ثبت اولین تماس تکنسین های این مجموعه در کمترین زمان در آدرس مورد نظر حاضر باشند.
 
قبل از هر کاری می بایستی دستگاه کپی خود را جهت حمل و نقل آماده سازید:

این موضوع مهم است که دستگاه کپی خود را برای جابه جایی آماده کنید. چرا که برای انتقال بعضی از دستگاه های کپی، لازم است تا بخش های خاصی مانند درام را جدا کرده یا حتی سیستم نوری (optic system) ابتدا دستگاه کپی را قفل کنید. همچنین ممکن است بخواهید هر سینی خارجی را به صورت جداگانه برداشته و منتقل کنید. به دلیل این موارد پیشنهاد می کنیم تا اطلاعات محصول را به دقت بررسی کرده و ببینید که آیا نکته خاصی برای انتقال آن دستگاه وجود دارد یا خیر.نکته مهم این می‌باشد که چنانچه برخی از این قطعات از دستگاه جدا نشود می تواند باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری برای دستگاه به بار بیاورد. پس می توانید با کمک از یک متخصص دستگاه کپی این قطعات را از دستگاه باز کرده و با خیال راحت نسبت به حمل و نقل آن اقدام کنید. برای این کار می توانید با شرکت ایران چاپگر در تماس باشید. مشاوران این قسمت می توانند کمک شایانی در این مورد به شما بکنند. در برخی اوقات هم چنانچه تمایلی ندارید که خودتان شخصا این کار رو انجام دهید می توانید با تماس با شرکت این خدمات را از این شرکت دریافت نمایید.

به یاد داشته باشید که قطعات متحرک و مواد شیمیایی داخل دستگاه وجود دارد

دستگاه کپی مملوء از مواد شیمیایی و قطعات متحرک می باشد. اگرچه ریختن مواد شیمیایی به بیرون تقریبا اتفاقی بعید است، اما امکان دارد که این مواد در داخل خود دستگاه نشت کرده و سایر قطعات را آلوده کند.

مواد شیمیایی نباید زیاد توزیع شود

همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که چنانچه مخزن جوهر دستگاه خالی است قبل از اینکه دستگاه را روشن کنید نسبت به انجام شارژ کارتریج در محل اقدام کنید. 

هرگز دستگاه کپی را به پهلو یا جلو و عقب قرار ندهید

این کار به قطعات داخلی آسیب رسانده و همانطور که گفتیم، باعث نشت مواد شیمیایی داخلی دستگاه و ایجاد اختلال می شود لذا پیشنهاد می کنیم دستگاه را کاملا بصورت ایستاده نگه دارید و کج و خواباندن دستگاه کپی خودداری کنید.

از یک متخصص کمک بگیرید

شاید کمک گرفتن از یک شرکت حرفه‌ای جهت تعمیر پرینتر برای جابه جایی دستگاه کپی‌تان ایده خوبی باشد.
انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha