• پنجشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400070805364
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام خبر داد:

انجام ۳۲٠عملیات اطفاء حریق در ۶ ماهه‌ی اول امسال در ایلام/ نیازمند نردبان هیدرولیکی هستیم

انجام  ۳۲٠عملیات اطفاء حریق در ۶ ماهه‌ی اول امسال در ایلام/ نیازمند نردبان هیدرولیکی هستیم

ایسنا/ایلام مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: با توجه به افزایش ارتفاع ساختمان ها و انبوه سازی های شهر ایلام نردبان هیدرولیک ۳۲ متری از تجهیزات مورد نیاز و ضروری این سازمان است

«نصرت‌الله لطفی» در نشست خبری اظهار کرد: در ۶  ماهه اول امسال ۳۲٠مورد عملیات اطفاء حریق،  ۵۶۸ مورد عملیات امداد و نجات، ۱۱۵ مورد مارگیری انجام  و ۱۵۸ مورد دستورالعمل ایمنی برای پروانه های ساختمانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد نجات سبک و سنگین در سه ایستگاه آتش نشانی سطح شهر ایلام در راستای خدمات رسانی به مردم فعال است، گفت: در شهریور امسال در مجموع ۱۲۱ عملیات امداد و نجات در شهر ایلام انجام شده و منجر به نجات  ۱۲۱نفر  شده است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام تصریح کرد: در این مدت ۱۹۸ مورد حادثه در سطح شهر ایلام رخ داده که از این تعداد ۶۱ مورد مربوط به آتش سوزی منزل مسکونی و خودروها بوده است.
لطفی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی ایلام نیازمند نردبان هیدرولیکی است، ادامه داد: با توجه به افزایش ارتفاع ساختمان ها و انبوه سازی های شهر ایلام نردبان هیدرولیک ۳۲ متری از تجهیزات مورد نیاز و ضروری این سازمان است تا اگر آتش سوزی در طبقات بالای ساختمانی رخ دهد کار اطفا حریق و امداد و نجات افراد گرفتار در حریق ها با سرعت بیشتری انجام می شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام تصریح کرد: روزانه حدود ۳٠٠ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ انشانی گرفته می‌شود که از این تعداد تماس حدود  ۱۰ مورد  مزاحم هستند.
لطفی در ادامه از بکارکیری بانوان آاتش‌نشان در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایلام خبر داد و گفت:  در این راستا رایزنی‌های لازم انجام گرفته و در صورت موافقت این امر مهم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha