• پنجشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400070805053
  • خبرنگار : 50165

در راستای طرح تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان محقق شد

دیدار جهادگران زنجان با خانواده شهدا

دیدار جهادگران زنجان با خانواده شهدا

ایسنا/زنجان جهادگران جهاددانشگاهی زنجان با خانواده شهیدان شادمان و ایده‌لویی دیدار کردند.

رئیس و جمعی از اعضای جهاددانشگاهی زنجان روز گذشته (۷ مهرماه) با خانواده معظم شهیدان جعفر شادمان و جبار ایده‌لویی در قالب طرح تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان دیدار کردند.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در این دیدار با بیان اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: آسایش و آرامشی که امروز در جامعه داریم، از برکت خون شهیدان است. همه باید قدردان خون ریخته و فداکاری شهدا باشیم.

کامران جعفری ادامه داد: شهدا در عرصه‌ای که کشور نیاز به مقاومت و جان‌فشانی برای حفاظت از انقلاب، ناموس و خاک داشت، رفتند و در جبهه‌ها با رشادت و از خود گذشتگی، نام‌شان در تاریخ حماسی کشور ماندگار شد و با کارشان، امروز فضای امنیت و رشد علمی را برای کشورمان فراهم کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه خانواده شهدا ولی‌نعمت ما هستند، ادامه داد: عملکرد امروز ما زیر نظر این عزیزان است که اگر در انجام وظیفه خودمان کوتاهی کرده کنیم، باید پاسخ‌گو باشیم.

جعفری تصریح کرد: رشادت‌های جوانان ایثارگر این مرز و بوم امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد، به همین خاطر ما به عنوان یک تکلیف و وظیفه باید به آنان با عملکرد خود ادای دِین کنیم و دست‌بوس خانواده این عزیزان هستیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان یادآور شد: شهدا با بذل جان خود در راه اسلام و قرآن، به اوج کمال و قرب خداوند و سعادت دنیوی و اخروی دست یافتند و ما به عنوان میراث‌داران شهیدان تلاش در راستای تحقق آرمان شهدا و منویات مقام عظمای ولایت و حرکت در مسیر اعتلای نظام مقدس اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، از خودگذشتگی ایثارگران و رزم مجاهدانه رزمندگان دانست و گفت: همراهی، صبر و پایداری خانواده شهدا در حصول این دستاوردهای ارزشمند، نقشی بی‌بدیل داشته است.

جعفری، حرکت در مسیر ولایت و تلاش برای تحقق آرمان‌های متعالی شهیدان را ضامن استمرار، سربلندی و توفیقات نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که با صلابت در این راستا حرکت کنیم، توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان کارساز نخواهد بود.

در این دیدار که در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار شد، نمایندگان سپاه انصارالمهدی (عج) و بنیاد شهید و ایثارگران استان حضور داشتند که در پایان با اهداء تندیس کنگره از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha