• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400063022133
  • خبرنگار : 50176

معاون فرماندار تشریح کرد:

آخرین وضعیت پل‌های آسیب دیده از سیل شهرستان پلدختر

آخرین وضعیت پل‌های آسیب دیده از سیل شهرستان پلدختر
عکس تزئینی است

ایسنا/لرستان معاون فرماندار پلدختر گفت: سه پل عمده در شهرستان به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

نادیا امرایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت روند بازسازی پل‌های آسیب دیده از سیل این شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر سه پل عمده وجود داشته که فعالیت آن‌ها همچنان ادامه دارد و فعلاً به بهره‌برداری نرسیدند.

وی با اشاره به پل ابراهیم‌آباد معمولان بیان کرد: طی روزهای اخیر اولین سری از قطعات آن از ماشین‌سازی اراک به محل پروژه منتقل و طی بازدیدی که انجام شده عوامل پیمانکار در حال کار هستند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید عرشه تا سه ماه آینده نصب خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: دستگاه اجرایی پل ابراهیم‌آباد معمولان اداره‌کل راه و شهرسازی استان است.

وی یادآور شد: از نظر بحث گسترش شهر معمولان از هر سه جناح به کوه وصل شده و راه ارتباط روستاهای منطقه آمیران کوشکی به شهر معمولان است که در حال حاضر ارتباط ناپایداری دارند و مدام جاده دسترسی دستخوش تخریب است که در صورت اجرای این پل هم مشکل روستاییان و بحث گسترش شهر معمولان حل می‌شود.

امرایی افزود: پل برگلان سوخته یکی از کوله‌های آن حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما با توجه به پیگیری‌هایی که ما کردیم و کمبود اعتباری که داشته در حال حاضر تعطیل و غیرفعال است.

وی گفت: طی تماسی که با مدیریت بحران استانداری داشتیم گفتند یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پل در نظر گرفته شده که طی ۱۰ روز آینده موافقتنامه مبادله خواهد شد و پیمانکار به محل کار خود برمی‌گردد و بهتر است پیش از بارندگی‌ها این کارها انجام شده و جبهه‌های کاری را از دست ندهیم.

امرایی افزود: پل سوم پل روستای برآفتاب غزال است که مدت زیادی از احداث کوله‌ها و دستک‌های این پل می‌گذرد.

این معاون فرماندار گفت: به علت مشکلات و نقص قطعات فعلاً موفق به اجرای عرشه پل نشده‌اند، آخرین پیگیری که داشتیم گفتند قطعات آماده شده و پیچ‌های مورد نیاز به آزمایشگاه رفته و تأییدیه را گرفته.

امرایی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ تا دو هفته آینده پیمانکار در محل مستقر می‌شود و شروع به اجرای قطعات عرشه پل خواهد کرد.

معاون فرماندار پلدختر تصریح کرد: دستگاه اجرایی پل‌های برگلان سوخته و برآفتاب غزال اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha