• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400062317100
  • خبرنگار : 50163

توزیع بیش از ٧٠٠٠ بسته معیشتی در بین نیازمندان ابهری

توزیع بیش از ٧٠٠٠ بسته معیشتی در بین نیازمندان ابهری

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه ابهر از توزیع بیش از ٧٠٠٠ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان در طرح شهید سلیمانی خبر داد.

سرهنگ محسن احمدی‌تبار در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قریب به ۱۹ ماه می‌شود که سالن ۹ دی شهرستان ابهر در تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان است، اظهار کرد:  این سالن در ابتدای شیوع ویروس به عنوان نگاهتگاه مورد استفاده بود، در حال حاضر نیز با آغاز واکسیناسیون به عنوان تنها مرکز تجمعی واکسیناسیون شهرستان در حال بهره‌برداری است.

وی با یادآوری اینکه این سالن ظرفیت راه‌اندازی ۲۰ باجه واکسیناسیون را دارد، ادامه داد: هم‌اکنون هشت ردیف از آن در حال استفاده است که این ردیف‌ها در صورت نیاز می‌تواند تا ۲۰ باجه نیز افزایش یابد.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی و طرح امام حسن مجتبی (ع) ۷۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان در شهرستان ابهر تهیه و توزیع شده است، گفت: در این طرح ۴۶۰۸ بسته بهداشتی نیز تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ۱۷۱ هزار ماسک بهداشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا توسط بسیج تولید شده است، بیان کرد: ۳۲ هزار و ۸۵۰ عدد ماسک نیز از ابتدای شروع ویروس کرونا تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

احمدی‌تبار با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی در راستای مقابله با کرونا، اضافه کرد: بدین منظور از هر پایگاه پنج نفر برادر و خواهر برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت‌های اجتماعی در دوره کرونا معرفی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از بسیجیان در ایام عزاداری به عنوان رابطان بهداشت در هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری برای ارتقای بهداشتی عزاداری‌ها استفاده شده است، افزود: تشویق و تبلیغ در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت پایگاه برای اقناع‌سازی جامعه در راستای واکسینه شدن در مقابل ویروس نیز از دیگر تلاش‌های این نوشته ایام شیوع ویروس کرونا بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha