به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "تجربه مشتری" چیست و چه اهمیتی دارد؟"، "آیا نباید نگران تجربه مشتریان باشیم؟"، "چطور میتوان از اطلاعات بازخوردهای مشتری در کسب و کار استفاده کرد؟"و "چالشهای ایجاد فرهنگ " و "مشتری محوری" چیست؟" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره به آنها پرداخته می شود.
این دوره با حضور و ارائه مهران محمدی روز سهشنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۱۹، به صورت آنلاین برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://evnd.co/Deyaa مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات