• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400062316851
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در وبیناری دانشجویی بررسی می‌شود:

چرا "تجربه مشتری" بیشتر از همیشه اهمیت دارد؟

چرا "تجربه مشتری" بیشتر از همیشه اهمیت دارد؟

انجمن علمی مدیریت شریف، مدیریت تهران، مدیریت امیرکبیر، مدیرت خوارزمی، مدیریت علامه‌ طباطبایی و مدیرت دانشگاه صنعتی اصفهان، وبینار تخصصی «چرا "تجربه مشتری" بیشتر از همیشه اهمیت دارد؟» را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "تجربه مشتری" چیست و چه اهمیتی دارد؟"، "آیا نباید نگران تجربه مشتریان باشیم؟"، "چطور می‌توان از اطلاعات بازخوردهای مشتری در کسب و کار استفاده کرد؟"و "چالش‌های ایجاد فرهنگ " و "مشتری محوری" چیست؟" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره به آن‌ها پرداخته می شود.

این دوره با حضور و ارائه مهران محمدی روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۱۹، به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://evnd.co/Deyaa مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha