• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400062216037
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رتبه‌ی شش هیأت ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی در کشور

رتبه‌ی شش هیأت ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی در کشور

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیأت ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده و در نظر گرفتن عواملی چون تعداد رشته‌های ورزشی و تعداد فعالیت‌های مسابقات مجازی، استان ما رتبه‌ی شش کشوری را در میان هیأت‌های رزمی کسب کرده است

یوسف جاویدان عصر روز یکشنبه، ۲۱ شهریور ماه در جلسه‌ی هماهنگی با هیأت‌های رزمی بانوان استان که در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از افراد کرونا را بهانه کرده و دلیل تمامی مشکلات را کرونا می‌دانند در حالی‌که هیأت رزمی بانوان استان باید فعال باشد.

وی ادامه داد: در زمینه‌ی مسابقات کشوری، جای پیشرفت زیادی وجود دارد چرا که به هزینه‌ی خاص و اسپانسر نیاز نداشته و صرفا وابسته به رزومه، فعالیت و عملکرد هر هیأت است. 

وی در رابطه با تعداد سبک‌های رشته‌های رزمی استان افزود: ۱۳۸ رشته‌ی ورزشی رزمی در استان وجود دارد که در سبک های گوناگون، فعالیت می‌کنند.ما بازدیدهای هفتگی از باشگاه‌های استان داریم و این کار را با تمام توان ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید به لزوم فعال بودن مسئولان هیأت‌ها خاطرنشان کرد: باید در بحث حمایتگری و دادن احکام، به میزان فعالیت افراد دقت کنیم چرا که عطوفت و مهربانی بیش از حد، مناسب نبوده و حضور فعال آنها مهم است و از دیگری متمایز می‌کند.

وی با بیان اینکه چندین طرح مهم در پیشرو داریم، اظهار کرد: وضعیت ورزش‌های رزمی استان طی سال‌های گذشته بسیار خوب بود؛ زمانی که نام آذربایجان در مجامع، تن رقیبان را به لرزه می‌انداخت، اما چند سالی است که تبدیل به زنگ تفریح شده‌ایم و این وضع، ناراحت کننده است.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی متذکر شد: از همه‌ی افراد درخواست می‌کنیم تا به جلسات توجه کرده و حضور فعالی در آن داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هیأت بانوان استان نباید متکی به آقایان باشد چرا که بانوان استان، توانمند بوده و در اداره‌ی هیأت از مهارت خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تعداد سبک‌های ورزش‌های رزمی زیاد است در خصوص مشکلات هیأت گفت: بزرگترین دغدغه‌ی ما، بیمه‌ی ورزشی است چرا که وقوع هر حادثه‌ای دور از انتظار نیست لذا از کلیه‌ی افراد درخواست میکنم تا بیمه را به عنوان اولویت اصلی ثبت‌نام در باشگاه در نظر گرفته و همچنین به نام خود سبک ثبت کنند.

جاویدان با اشاره به کارت فدراسیون بیان کرد: داشتن کارت فدراسیون بسیار مهم است لذا به افراد اطلاع دهید تا با ثبت نام در سایت فدراسیون، کارت خود را دریافت کنند چرا که به منزله‌ی کارت شناسایی ورزشکار است. 

وی متذکر شد: به میزبانی استان در مسابقات بین المللی باید توجه داشت البته انتظار برگزاری المپیک را نداریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم. 

وی به میزبانی آذربایجان شرقی در برگزاری مسابقات بین استانی اشاره کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در صورت مناسب بودن بودن شرایط کرونایی، مسابقات بین استانی در آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد که امیدوارم با موفقیت آن را به پایان برسانیم.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی گفت: کارگاه‌ها و دوره‌های بازآموزی باید برگزار شود که در این زمینه، فراخوان عمومی برای مسئولین سبک‌ها ابلاغ شده است.

وی در پایان تاکید کرد: انسجام و همکاری، سبب موفقیت هیات‌ها می‌شود لذا باید فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی کرده و جلو برد تا وضعیت استان را بهبود بخشید.

لازم به ذکر است که این جلسه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با حضور نائب رئیسان سبک‌های مختلف هیأت‌های رزمی استان و همچنین دبیر انجمن برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha