• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400062115462
  • منبع : نمایندگی همدان

اختصاص ۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به همدان

  اختصاص ۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به همدان

ایسنا/همدان استاندار همدان با اشاره به اینکه سیاست دولت جدید حمایت از تولد، تقویت معیشت و رفع نیازهای ضروری مردم است، گفت: با پیگیری‌های دولت سیزدهم گشایش‌های خوبی در ورود واکسن به ایران صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، سیدسعید شاهرخی یکشنبه ۲۱ شهریورماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان استان در کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهارکرد: همان‌طور که سیاست دولت جدید حمایت از تولید، تقویت معیشت و رفع نیازهای ضروری معیشت است، سیاست‌ مدیران نیز برای اداره امور باید بر این مبنا باشد.

وی ادامه داد: در دوران شیوع بیماری کرونا فرمانداران نقش کلیدی و محوری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی داشتند و از آنها درخواست داریم همانند قبل برای تسریع در امر واکسیناسیون، نهایت همکاری را با حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه ۳۰۰ واحد تولیدی درحوزه‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و صنایع دستی با تفکیک شهرستان در حال ساخت هستند، افزود: یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار استان است و طرح‌هایی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

استاندار همدان اضافه کرد: ضرورت دارد جلسات ستاد تنظیم بازار و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به طور مستمر برگزار شود و نظارت بر بازار لازم است در کارگروه‌های استانی و شهرستانی به‌صورت حضوری و میدانی انجام شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صد روز پایانی دولت تدبیر و امید، مطابق برنامه‌ پیش رفته است، تصریح کرد: بر این اساس هر هفته پروژه‌های مهمی در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

شاهرخی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهید مدنی، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که از سال‌های قبل در استان بنا گذاشته شده تجلیل از مفاخر و بزرگانی است که در تاریخ همدان نقش آفرین بودند و در این راستا کنگره شهید محراب شهید مدنی روز گذشته برگزار شد.

به گزارش ایسنا، از جمله موضوعاتی که در این شورا در دستور کار جلسه قرار گرفت گزارش آخرین وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های استان، ارائه گزارش نهایی برنامه جامع مدیریت تالاب آق‌گل،  بررسی پیشنهادت کاربردی، زیربنایی، توسعه روستایی از طریق رأی‌گیری قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، تصمیم‌گیری و رأی‌گیری در رابطه با درصد اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها و در اختیار قرار گرفتن آن به کارگروه پژوهش و فناوری و رونمایی از کتاب سیمای اقتصادی استان همدان در سال ۱۳۹۹ که توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تدوین شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha