• دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400061511335
  • خبرنگار : 50444

دستگاه‌های برتر خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی تقدیر شدند

دستگاه‌های برتر خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی تقدیر شدند

ایسنا/خراسان شمالی دستگاه‌های برتر خراسان شمالی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز جشنواره شهید رجایی و آیین تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ برگزار شد و دستگاه‌های برتر با حضور مسئولان استانی تقدیر شدند.

شهید رجایی الگویی کامل برای مسئولان

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه مرکز استان در این آیین اظهار کرد: شهید رجایی الگویی کامل برای تمامی ما مسئولان است.

حجت الاسلام رضا نوری گفت: مسئول، به فردی می گویند که نسبت به زیرمجموعه خود به صورت تمام و کمال مسئولیت دارد. شهید رجایی چنین فردی بود و حل مشکل مردم برایش زمان اداری و غیر اداری نداشت.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید برای رفع تکلیف کار کنند افزود: شهید رجایی در موضوعات عبادی، اخلاقی و حتی پوشش خود بسیار با دقت عمل می‌کرد و از آن‌ها غافل نمی‌شد و خود را خادم مردم می‌دانست.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: شهید رجایی نمونه بسیار مناسبی برای همه ما مسئولان است تا با درس گرفتن از عملکردش بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و فردای قیامت شرمنده خداوند نشویم.

مکتب شهید رجایی تمام نشدنی است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در این آیین، مکتب شهید رجایی را ذخیره‌ای تمام نشدنی دانست که باید در مسیر آن حرکت کنیم.

حجت الاسلام اسد الله جعفری تاکید کرد: در منطق اسلام، قرآن و حاکمیت دینی همه کارها باید بر اساس معیارهای دینی حاکمیت تعریف شود.

وی مسئولیت و مدیریت را از مهمترین کارها در این خصوص دانست و گفت: روحیه خدمتگزاری باید در همه ما مدیران وجود داشته باشد و معیارهای انجام صحیح امور را به بهترین شکل رعایت کنیم.

همفهمی بین اجزای نظام در استان

استاندار خراسان شمالی در این آیین گفت: در یکی از بدترین شرایط کشور، با همفهمی بین اجزای نظام، شرایطی ایجاد شد که دستگاه‌های استان بتوانند در سطح کشور موفقیت آمیز پیش بروند.

محمدعلی شجاعی اظهار کرد: فضای هر کشور و استانی به یک بستر مناسب برای حرکت خوب دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد تا مردم بدانند خدمتگزاران آنان با برنامه مشخصی توانسته‌اند آنچه را که وظیفه‌شان بوده انجام دهند.

تلاش کارشناسان برای انتخاب دستگاه‌های برتر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی نیز در این آیین اظهار کرد: ترکیبی از تیم‌ها و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی از دی ماه سال گذشته تا کنون برای بررسی عملکرد و مستندات دستگاه‌های اجرایی تلاش کردند.

حسن پارسی پور با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌ها در قالب دو دسته شاخص عمومی و اختصاصی انجام شد، اظهار کرد: سه دستگاهی که در مجموع شاخصه‌های عمومی و اختصاصی امتیاز بیشتری کسب کردند تقدیر می‌شوند.

وی ادامه داد: دو دستگاهی که بیشترین امتیاز را در حوزه عمومی کسب کردند نیز در کنار پنج دستگاه در پنج گروه تخصصی تقدیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دو دستگاه نیز در حوزه دولت الکترونیک و میز خدمت تقدیر می‌شوند، افزود: دستگاه‌هایی که بیشترین جهش را نسبت به جشنواره سال گذشته داشتند نیز تقدیر می‌شوند.

پارسی پور گفت: دستگاه‌هایی که در راستای تحقق توسعه استان گام‌های خاص در محورهای خاص برداشتند نیز تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha