• دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400061510847
  • خبرنگار : 30054

بهترین هدایای سازمانی که برند شما را در ذهن افراد هک می کند

بهترین هدایای سازمانی که برند شما را در ذهن افراد هک می کند

با اعطای هدیه مناسب به کارمندان، نشان خواهید داد که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، بنابراین، علاقه‌مندی و وفاداری آن‌ها نسبت به سازمان شما بیشتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وچری، این روزها، اغلب شرکت‌ها، چه خصوصی و چه دولتی، به مناسب‌های مختلف، انواع هدایای سازمانی را به کارمندان و مشتریان خود، اعطا می‌کنند. این کار، یک روش بازاریابی و نوعی سرمایه‌گذاری انسانی است که به‌طور غیرمستقیم، باعث افزایش بهره‌روی شرکت خواهد شد. اعطای هدیه به مشتریان نیز، علاوه بر معرفی بهتر شرکت، باعث می‌شود تا ارتباطی قوی بین نام برند و مخاطب به وجود آمده و این نام در ذهن آن‌ها ثبت شود. در ادامه، بیشتر به اهمیت هدایای سازمانی پرداخته و تعدادی از بهترین هدایای سازمانی را که می‌توانید برای شرکت خود تهیه کنید، معرفی می‌کنیم.

چرا هدایای سازمانی اهمیت دارند؟

تحقیقات نشان داده است که یک هدیه مناسب برای کارمندان، می‌تواند به عنوان یک محرک قوی برای افزایش انگیزه کارمندان عمل کند و بازدهی آن‌ها را افزایش دهد. 
هدیه دادن به مشتریان نیز راهی مناسب برای برقراری ارتباط طولانی مدت، افزایش وفاداری مشتریان و در نتیجه، افزایش فروش و سهم بازار است. این هدیه‌ها مشتریان فعلی را خوشحال کرده و باعث جذب مشتریان جدید نیز می‌شوند.
مخصوصا در ایام شیوع کرونا که دیدارهای حضوری کمتر شده است، این هدیه‌ها باعث برندینگ و یادآوری حضور شما به مشتری می‌شوند. بنابراین شرکت‌ها، در بخش‌های منابع انسانی و روابط عمومی، باید بخشی از بودجه خود را به این بخش اختصاص دهند. زیرا ممکن است چند برابر این هزینه، به صورت سود، به شرکت بازگردد. 

در چه مناسبت هایی می توان از هدایای سازمانی استفاده کرد؟

در هر مناسبتی می‌توان از این هدایا برای خوشحال کردن افراد استفاده کرد. اعیاد مختلف مانند عید نوروز، از رایج‌ترین مناسبت‌ها برای استفاده از این هدایا هستند، اما باید توجه داشته باشید که هدیه گرفتن را به یک انتظار برای افراد تبدیل نکنید. در مناسبت‌های دیگر از این هدیه‌ها برای غافلگیر کردن افراد استفاده کنید.

همایش‌ها و گردهمایی‌ها: همایش‌ها، سمینارها و ... از بهترین مکان‌ها برای اعطای هدایای سازمانی هستند. اعطای هدیه‌هایی با آرم شرکت در این همایش‌ها، کمک می‌کند تا برند شما بیشتر به مردم معرفی شود.
سالگرد تاسیس شرکت: هدایای این روز، به اعضای شرکت اعطا می‌شود تا حس تعلق و رضایتمندی را در آن‌ها افزایش دهد.
سالگرد تولد: این هدایا برای کارمندان و مشتریان، کاربردی هستند و موجب خوشحال کردن و قدردانی از افراد می‌شوند.
شروع کار: بسیاری از شرکت‌ها، پکیج‌های هدیه‌ای را با عنوان بسته خوشامدگویی یا welcome package، به کارمندانی که تازه به سازمان می‌پیوندند، هدیه می‌دهند. این هدیه باعث ایجاد حس تعلق و راحتی بیشتر کارمند، در ابتدای شروع فعالیت می‌شود.

هدایای سازمانی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

در خرید هدیه‌های شرکتی و سازمانی باید به چند نکته توجه داشته باشید تا بتوانید به هدف خود از اعطای این هدیه‌ها برسید.
در قدم اول، لازم است خلاقیت داشته باشید و برای انتخاب هدیه زمان بگذارید و از خرید هدیه‌های تکراری مثل خودکارهای معمولی، خودداری کنید. در عین حال، مهم است که یک هدیه کاربردی را انتخاب کنید که افراد از آن استفاده کنند. و نکته آخر این که شخصیت گیرنده هدیه را در نظر گرفته، برای آن‌ها ارزش قائل شده و هدیه‌ای در شان و منزلت آن‌ها تهیه کنید.
به عنوان مثال اگر به دنبال بهترین هدایای سازمانی هستید که می‌تواند در شان یک سازمان و شرکت باشد "ست سفال زرین فام طرح طلا" را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

انواع هدایای سازمانی

اگر قصد خرید هدیه‌های سازمانی را داشته باشید، با انتخاب‌های متفاوت و متنوعی روبه‌رو خواهید شد. تعدادی از انواع هدایای سازمانی عبارتند از:

هدایای خوراکی

از طریق خوراکی‌ها می‌توان به قلب و مغز افراد راه پیدا کرد. شیرینی‌های سنتی ایرانی، آجیل، انواع شکلات و ... هدیه‌های خوراکی مناسبی هستند که می‌توانید آن‌ها را در بسته‌بندی‌های زیبا و شیک، تهیه کرده و به افراد هدیه دهید.

صنایع دستی

شهرهای مختلف ایران، صنایع دستی ارزشمند زیادی دارند که می‌توانید انواع آن‌ها را با توجه به بودجه خود تهیه کنید. ست سفال زرین فام طرح طلا، نمونه‌ای از این نوع صنایع دستی با ارزش است.

هدایای دفتری

خودکار، دفتر، سررسید، جامدادی و سایر اقلام رومیزی، هدیه‌های پرطرفداری هستند که برای شرکت‌ها کاربرد فراوانی دارند. در تهیه این نوع هدیه‌ها باید از خلاقیت خود استفاده کرده و هدیه‌ها را به‌طور هدفمند انتخاب کنید تا تکراری به نظر نرسند.

کد تخفیف و بلیت رویدادها

در تهیه این نوع هدیه‌ها باید ترجیحات افراد مخاطب خود را در نظر بگیرید. در این صورت، کد تخفیف یا بلیت رویدادهای متنوع، می‌تواند اوقات خوشی را برای افراد رقم زده و بسیار تاثیرگذار باشد.

سخن آخر

این روزها، هدایای سازمانی به دلیل تاثیری که در برندینگ و بازاریابی دارند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. در تهیه این هدایا، مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید و گزینه مناسبی را با توجه شخصیت آن‌ها انتخاب کنید. اگر شما نیز به عنوان مدیر یک سازمان، به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای کارمندان و مشتریان خود هستید، سری به فروشگاه وچری زده و تنوع بالایی از این هدایا را پیدا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha