• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400061410108

یک مسئول در جهاددانشگاهی فارس مطرح کرد:

برگزاری ۲۲ رویداد کارآفرینی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی فارس

برگزاری ۲۲ رویداد کارآفرینی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی فارس

ایسنا/فارس به گفته مدیر مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی فارس، از آغاز طرح منش در این استان تاکنون، ۲۲ رویداد چند ساعته با موضوعات کاربردی کسب‌ و کارهای نوپا برای ترویج نوآوری و شتابدهی با عناوین مختلف برگزار شده است.

علی اکبر زاهدیان نژاد یکشنبه ۱۴ شهریور در آیین اختتامیه طرح‌های این مرکز با اشاره به آغاز طرح منش در استان فارس گفت: در ابتدای طرح منش با اجرای برنامه و رویدادهای متنوع توانستیم جوانان خلاق و خوش فکر را به سمت کارآفرینی جذب کنیم و ایده‌های جدید شناسایی شد.

او افزود: ۲۲ رویداد چند ساعته با موضوعات کاربردی کسب‌ و کارهای نوپا برای ترویج نوآوری و شتابدهی با عناوین مختلف صندلی تجربه، تازه شو، چاره جو و... برگزار شد.

زاهدیان‌نژاد با بیان اینکه سعی کردیم در ابتدای کار کارگاه‌های عمومی را برگزار کنیم و در فاز سوم با غربالگری افراد به پرورش ایده‌های ناب بپردازیم، اظهار کرد: تعداد شرکت کنندگان به شکل هدفمند انتخاب شدند و تیم‌ها پس از طرح ایده، وارد گام شتاب دهی شدند بنابراین ۱۶ کارگاه با میانگین ۴۰ نفر برگزار شد.

او اجرای برنامه های جانبی در کنار پرورش ایده های جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت: در کنار برنامه های کارگاهی مشاورها و منتورهای مختلفی داشتیم که برای شرکت کنندگان راه را هموار کردند؛ مسائل حقوقی، مالی و صنایع فرهنگی از جمله کارگاه هایی بود که طی این مدت برگزار شد.

مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی فارس خاطرنشان کرد: در مدت اخیر دو رویداد صنایع دستی و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به صورت مجازی برگزار شد که در رویداد اول ۸۸ طرح ارائه و ۳۰ ایده در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شناسایی شد.

به گفته زاهدیان‌نژاد، ۴ تیم به تجار برای تجاری سازی محصول نهایی معرفی شدند؛ در حال حاضر ۲ تیم توسط شورای پذیرش مورد قبول واقع شد و ۸ تیم نیز برای ارائه و دفاع از طرح خود به این شورا خواهند رفت. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha