• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400061409884

عضو شورای شهر شیراز خبر داد:

مساعدت مالی شورای شیراز به موزه دفاع مقدس فارس

مساعدت مالی شورای شیراز به موزه دفاع مقدس فارس

ایسنا/فارس عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز داشتن یک موزه فاخر را برای این کلانشهر ضروری دانست و از مساعدت شورا در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس فارس خبر داد.

علی اکبر سلطانی با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، به تشریح مهمترین فعالیت‌ها و طرح‌های بررسی شده در این کمیسیون پرداخت و گفت: به منظور تشکیل کمیته و کارگروه‌های تخصصی، پیرامون تشکیل کمیته بانوان و خانواده بحث و گفتگو شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، او با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و نقش پررنگ بانوان در مشارکت‌های مردمی، تصریح کرد: کمیته تخصصی بانوان و خانواده ذیل کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز تشکیل خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر شیراز مسئولیت کمیته بانوان و خانواده بر عهده افسانه خواست خدایی، از دیگر اعضای این شورا خواهد بود.

او همچنین با اشاره به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در شهر شیراز، اظهار کرد: همکاری لازم در برنامه فصل شیدایی بسیج هنرمندان استان فارس و کنگره جهانی ادبی و هنری محمد (ص) پیامبر رحمت انجام خواهد شد.

سلطانی داشتن یک موزه فاخر را برای کلانشهر شیراز ضروری دانست و به منظور کمک شهرداری برای رسیدن به این مهم عنوان کرد: طبق درخواست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به شهرداری شیراز اجازه داده شد که در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس مساعدت کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز در ادامه به موضوع باغ‌های خانواده پرداخت و گفت: با عنایت به وضعیت حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا و عدم استفاده از باغات خانواده، موضوع ساماندهی و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته او، مدیریت باغ‌های خانواده در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قرار خواهد گرفت و طراحی یک اپلیکیشن با پیش بینی تمام قابلیت‌های بازدید مجازی، انتخاب، رزرو و پرداخت هزینه سکوهای مستقر در باغ‌ها برای استفاده شهروندان در اسرع وقت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha