• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400061409811
  • خبرنگار : 50184

بانوان ووشوکار کرمانشاه روی تاتامی لیگ برتر می‌روند

بانوان ووشوکار کرمانشاه روی تاتامی لیگ برتر می‌روند

ایسنا/کرمانشاه نایب رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه از حضور تیم بانوان کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر ووشو بانوان خبر داد.

مریم هاشمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان طی روزهای 28 تا 31 شهریور، اظهارکرد: تیم ووشو بانوان کرمانشاه پس از چند سال در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

وی افزود: از حدود یک ماه پیش باتوجه به تعطیلی سالن های ورزشی تمرینات جدی را برای شرکت در این رقابت ها با حضور تیم بانوان در فضای سبز مجموعه ورزشی کوثر شروع کرده ایم.

نایب رئیس هیات ووشو استان با بیان اینکه در رقابت های لیگ برتر تعدادی از بازیکنان قدرتمند ووشو بانوان کرمانشاه برای تیم های دیگر روی تاتامی می روند، افزود: از آنجایی که این بازیکنان را در اختیار نداریم، تلاش داریم از بازیکنان رده های پایه که طی سالهای گذشته روی آنها سرمایه گذاری کرده ایم و اکنون به رده جوانان رسیده اند، استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس، برای این رقابت ها بیشتر تمرکز خود را روی کسب تجربه قرار داده ایم و توقعی برای کسب مقام از بازیکنانمان نداریم.  

هاشمی در ادامه با بیان اینکه سطح ووشو بانوان کرمانشاه در رده های سنی نوجوانان و جوانان در کشور بسیار بالاست، افزود: امیدواریم با سرمایه گذاری که روی این رده های پایه انجام داده ایم، در آینده ای نزدیک شکوفایی این استعدادها را در رده سنی بزرگسالان ببینیم.

وی افزود: طی دو سال اخیر که رقابت های ووشو به دلیل شیوع بیماری کرونا به شکل مجازی برگزار می شد، تیم کرمانشاه در تمامی مسابقات رسمی همچون انتخابی تیم ملی و لیگ رمضان حضور داشت.

نایب رئیس هیات ووشو کرمانشاه ادامه داد: تلاش کرده ایم علیرغم شیوع بیماری کرونا ووشو بانوان کرمانشاه را در این مدت فعال نگاه داریم.

تیم کرمانشاه در لیگ برتر ووشو بانوان کشور با تیم های دانشگاه آزاد، هیات ووشو البرز، فولاد مبارکه سپاهان و هیات ووشو شبستر رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha