• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400060906266
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

سیستم‌های گرمایشی ۷۸۰۰ کلاس درس در لرستان استاندارد سازی شدند

سیستم‌های گرمایشی ۷۸۰۰ کلاس درس در لرستان استاندارد سازی شدند

ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس لرستان گفت: تاکنون در بیش از ۱۴۰۰ فضای آموزشی در قالب ۷۸۰۰ کلاس درس سیستم‌های گرمایشی استاندارد به کار برده شده است.

امیر غفوری‌نژاد در خصوص ساماندهی وسایل گرمایشی در مناطق سرسیر استان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: از سال ۹۲ تاکنون، سازمان نوسازی مدارس کشور و به تبع آن اداره کل استان در راستای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی یادآور شد: مدارسی که سیستم‌های گرمایشی آنها بخاری نفتی  بود  از محل اعتبارات سال ۹۹ ،  ۲۵ میلیارد تومان برای این مهم تخصیص داده شد تا  با این اعتبار ۲۲۰ فضای آموزشی در قالب ۷۲۰ کلاس درس استانداردسازی انجام شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس لرستان گفت: تاکنون در بیش از ۱۴۰۰ فضای آموزشی در قالب ۷۸۰۰ کلاس درس سیستم‌های گرمایشی استاندارد به کار برده شده است.

وی بیان کرد: برای راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی استاندارد در مدارس استان ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

غفوری نژاد اضافه کرد: در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰، تعداد قابل توجهی از این فضاهای آموزشی را به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز کردیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس لرستان گفت: نورآیاد یکی از شهرستان‌های استان بود که بیشتر فضاهای آموزشی آن را به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین  یکی از برنامه هایی که از سال گذشته پیگیر آن هستیم استاندارد سازی سیستم گرمایشی سرویس های بهداشتی مدارس بوده که خوشبختانه توانستیم سرویس‌های بهداشتی بیش از ۹۰ فضای آموزشی را استانداردسازی شدند.

غفوری‌نژاد با بیان اینکه امسال که سال مانع زدایی بوده با کمک خیرین مدرسه‌ساز، توانسته‌ایم در این چند ماه اخیر ۲۴ کلاس درس را به صورت ۱۰۰ درصد خیری کلنگ‌زنی کنیم که روند اجرایی این  پروژه‌ها در مناطق کمتربرخوردار لرستان است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: از این تعداد کلاس درس، ۱۰ کلاس را مهرماه سالجاری تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha