• جمعه / ۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060503478
  • خبرنگار : 50037

مسئولان تا پایان کار خود خدمتگزار مردم باشند

مسئولان تا پایان کار خود خدمتگزار مردم باشند

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: از مسئولین انتظار می‌رود همواره منش دولتمردانی که نام آنان در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شده است را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند و حتی اگر یک روز به پایان کار آنان باقی مانده خدمتگزار مردم باشند و در کار کم نگذارند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: هر دولت خدمات خود را داشته وزحمات خود را کشیده و نباید با سیاه‌نمایی خدمات دولت‌ها را نادیده گرفت.

وی ضمن قدردانی از استاندار ،فرماندار و بخشداران و مدیران ادارات و کارکنان شهرستان در رابطه با خدمتگزاری به مردم یاد آور شد: تمامی این عزیزان در شرایط کرونا دلسوزانه به مردم خدمت کردند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند که علاوه بر این عزیزان باید به کادر درمان ،پرستاران ،پزشکان ،هلال احمر ،بسیج و سپاه نیز خسته نباشید گفت .
حسینی مجد  با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰ تصریح کرد:کشور ایران اسلامی دارای ۱۷ هزار شهید ترور بوده که این عمل و روش شنیع تروریسم را  به مناسبت روز مبارزه با تروریسم محکوم می‌کنیم  .
وی  خاطر نشان کرد:از مسئولین انتظار است همواره منش دولتمردانی که نام آنان در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شده است را سرلوحه کار و زندگی خود قرار  دهند و حتی اگر یک روز به پایان روز کاری آنان باقی مانده خدمتگزار مردم باشند و از کار کم نگذارند و خود را نوکر مردم بدانند.
امام جمعه اسدآباد ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دولت سید ابراهیم رئیسی و با اشاره به اینکه  سفر سرزده  امروز رئیسی به خوزستان  نوید خدمات جهادی است ،اظهار کرد: دولت سیزدهم با یک جهش خوب کار خود را آغاز کرده و اگر با همین روحیه جهادی و مردم‌داری خدمتگزاری به مردم را سر لوحه داشته باشند بدون شک مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.
حسینی مجد همچنین با اشاره به شجاعت و درایت مقام معظم رهبری در استفاده از واکسن برکت برای حمایت  و تقویت از تولید داخلی و حمایت از جوانان نخبه کشور تصریح کرد:این شجاعت و درایت مقام معظم رهبری در استفاده از واکسن برکت موجب حیرت تمام جهانیان شد و داشتن چنین رهبری برای ملت ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار است.
وی با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری از تولید داخلی موجب ساخت واکسن برکت شد گفت:برخی سخنرانی دی ماه مقام معظم رهبری در رابطه با واردات واکسن را به اشتباه تفسیر کردند در حالیکه مقام معظم رهبری در سخنرانی دی ماه فرمودند ورود واکسن از آمریکا و انگلیس ممنوع است ضمن اینکه بر ساخت و تولید داخلی واکسن تاکید موکد کردند و تاکید ایشان موجب تولید داخلی واکسن برکت شد.
امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ولایت در جایگاه رفیع قرار دارد و از طرف خدا ولایت به ما رسیده و پیامبر و اهل بیت پیامبر و امامان معصوم شخصیت‌های کامل منصوب خدا هستند که خداوند آنان را در علم ،فهم ،عقل و دانایی کامل آفریده است.

حسینی مجد  گفت:خداوند به آنان فضیلت داده که حتی در خواب نیز ندانسته کاری را انجام نمی‌دهند و با تفضلات الهی در خواب و بیداری زمین و آسمان برای آنان پرده ندارد و همه مسائل را جوابگو هستند واین ما هستیم که در جهل به سر می‌بریم.
وی  با بیان اینکه مردمان زمان امام حسین(ع) ،این امام والا مقام را اگر چه مانند آفتاب حقیقت می‌تابید نشناختند و با نشناختن امام خود حادثه عاشورا را رقم زدند اظهار کرد: آنچه که اتفاق جانسوز  عاشورا را پدید آورد غفلت و تک فهمی مردم و  عمل نکردن به تکلیف ،عدم تمکین و تسلیم و غفلت مردم از حادثه و اوضاع جامعه بود.

فرماندار اسدآباد نیز در  سخنرانی قبل از نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک هفته دولت با بیان اینکه منش و سیره  شهید رجایی به عنوان الگو و اسوه برای همه کار گزاران نظام جمهوری اسلامی  است اظهار کرد: تدین ،بی تکلفی ،سادگی در محل کار و زندگی ،حساسیت نسبت به بیت المال و عدم سوء استفاده از اطرافیان  را  از جمله ویژگی و خصوصیات بارز ایشان می‌توان دانست که همواره در زندگی وی ساری و جاری بود.

سعید کتابی افزود:شهید رجایی با افتخار  از لایه‌های پایین جامعه با خودباوری و خوساختگی رشد و نمو کرد و  زمانی هم که به سمت ریاست جمهوری رسید منش و سیره گذشته خود را ادامه داد و شهیدی بود که خود را با افتخار مقلد امام راحل می‌دانست و ولایت‌مدار بوده و تابعیت محض از ولایت داشت.
وی خاطر نشان کرد: شهیدان رجائی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم است.

وی در ادامه از ۵۷ پروژه عمرانی قابل افتتاح با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف آب ،گاز ، برق ،مخابرات ،جهاد کشاورزی ،دانشکده علوم پزشکی ،راهداری و حمل و نقل جاده ای ،بنیاد مسکن ...در طی هفته دولت  افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید .
کتابی همچنین از ۴ برابر شدن اعتبارات امسال شهرستان اسدآباد به نسبت سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری ۱۱۵میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافته که از این میزان اعتبار ۵۹میلیارد  تومان به بحث محرومیت زدایی و با افزایش دو برابری به نسبت سال گذشته  ۴۳ میلیارد تومان به بحث اعتبارات استانی ،نفت و گاز و متوازن اختصاص دارد ضمن اینکه  از اعتبارات نمایندگان مجلس هم ۱۳ میلیارد تومان  اعتبار در اختیار نماینده شهرستان قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته در بحث محرومیت زدایی شهرستان در پنج بخش آموزش و پرورش ،منابع طبیعی ،بهداشت ، درمان ،راه روستایی و در قالب ۱۹ پروژه تعریف شده است، خاطر نشان کرد: با اولویت‌هایی که پیش‌بینی شده راه روستایی ،آب رسانی و مراکز بهداشتی در اعتبارات  امسال ویژه دیده شده‌اند .

کتابی با بیان اینکه در تلاش هستیم با اختصاص این میزان اعتبار به شهرستان نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اقدام شود خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم شهرستان اشتغال و معیشت مردم بوده که در همین رابطه سرمایه گذاران جدیدی برای شهرستان جذب شده و توسط این سرمایه گذاران تعدادی پروژه‌های بزرگ و کلیدی در دست اجراست که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها اشتغال چشمگیری برای شهرستان رقم خواهد خورد.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از طرف مقام معظم رهبری  ادامه داد: به همین منظور در حال حاضر تمامی واحدهای راکد و نیمه فعال شهرستان شناسایی و احصا شده و مشکلات این واحدها وارد چرخه تولید شدن بوده که در دست پیگیری قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha