• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400060301919
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد:

اختصاص 20 میلیارد تومان برای توسعه راه‌های گردشگری مشگین‌شهر

اختصاص 20 میلیارد تومان برای توسعه راه‌های گردشگری مشگین‌شهر

ایسنا/اردبیل فرماندار مشگین‌شهر گفت: با تلاش و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امسال 20 میلیارد تومان برای توسعه راه‌های گردشگری در این شهرستان هزینه خواهد شد.

اکبر صمدی سوم شهریورماه در جریان بازدید از طرح‌های توسعه راه‌های گردشگری در منطقه شابیل اظهار کرد: با انتخاب پیمانکاران و تلاشی که در فصل کاری برای بهسازی و آسفالت راه‌های مواصلاتی گردشگری در مشگین‌شهر در حال انجام است، امیدواریم تا دو ماه آینده بخش عظیمی از این راه‌ها و محورهای مواصلاتی تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

وی عمده این محورهای گردشگری را موئیل، قینرجه، شابیل، قوتورسویی و روستاهای همجوار توصیف کرد و گفت: قطعا احداث و تکمیل این پروژه‌های مواصلاتی به توسعه صنعت گردشگری در این مناطق کمک خواهد کرد تا شرایط مناسبی را در ترددها و حضور گردشگران و مسافران شاهد باشیم.

فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: در چند سال اخیر عمده آب‌های گرم و پیست‌های اسکی در این شهرستان رونق گرفته و با پیگیری استاندار اردبیل سرمایه‌گذاران متعددی در مشگین‌شهر برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری حضور پیدا کردند که تنها راه حفظ، ماندگاری و حضور آنها احداث راه‌ها و محورهای مواصلاتی برای رونق این بخش است.

صمدی افزود: در مشگین‌شهر که بخش عظیمی از رونق اقتصادی و تحول درآمدی در منطقه منوط به رونق گردشگری است، با بهبود شرایط کرونایی امیدواریم فضای مناسب برای حضور گردشگران فراهم آمده تا از این جاده‌ها و محورهای مواصلاتی برای تردد ایمن و راحت خود استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: علاوه بر تأمین اعتبار 20 میلیارد تومانی از ردیف اعتبارات ملی و منابع در نظر گرفته نمایندگان مجلس در این بخش سرمایه‌گذاری خواهد شد تا بتوانیم راه مواصلاتی مناسب را در مسیرهای گردشگری در این شهرستان مهیا و فراهم کنیم.

صمدی اضافه کرد: علاوه بر بهسازی و آسفالت راه‌های گردشگری، با همکاری اداره کل راهداری برای بهبود راه‌های 25 روستای مشگین‌شهر تأمین اعتبار انجام شده که به محض فراهم شدن قیر مورد نیاز، آسفالت این راه‌ها نیز با تلاش پیمانکاران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha