• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400060100120

استاندار گلستان:

کادر درمان به همه ثابت کرد تا چه اندازه می‌تواند جان بر کف باشد

کادر درمان به همه ثابت کرد تا چه اندازه می‌تواند جان بر کف باشد

ایسنا/گلستان استاندار گلستان در پیامی روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان و کادر درمانی استان که به‌صورت شبانه‌روز در صف اول مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند، تبریک گفت.

متن کامل پیام هادی حق‌شناس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت به مردم در هر لباس و شغلی شرافتمندانه و ارزشمند است و پزشکی یکی از مشاغلی است که با نجات جان انسان‌ها و دور ساختن درد و بیماری از آنان می‌تواند زمینه خوشنودی خانواده‌ها را فراهم آورد.

اول شهریورماه در تقویم ملی ایران مقارن با زادروز تولد ابوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی با شهرتی بین‌المللی است که با اقدامی ارزشمند به نام روز پزشک نام‌گذاری شده است.

شیوع ویروس کرونا در اواخر سال ۱۳۹۸ و ادامه زنجیره آن تا به امروز، میزان از خود گذشتگی پزشکان، پرستاران و کادر درمان را به همه ثابت کرد و نشان داد این قشر زحمت‌کش تا چه اندازه می‌توانند جان بر کف در مقابله با این ویروس منحوس دلاورانه و شجاعانه در میدان حاضر شوند و شهیدانی را در مسیر سلامت مردم این مرز و بوم تقدیم نمایند.

بی‌تردید همه ما باید توجه داشته باشیم که در این روزها پاسخ رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های پزشکان و کادر درمان رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است که بتواند زمینه انقطاع زنجیره ویروس کرونا را فراهم آورد و این عزیزان بتوانند با فشار کمتری به انجام وظایف خود بپردازند.

اینجانب فرارسیدن اول شهریور روز پزشک را به تمامی پزشکان و خدمتگزاران عرصه بهداشت و درمان استان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه همکاری و همراهی همه مردم از سختی‌های وارد آمده بر کادر درمان بکاهیم و البته با تسریع در واکسیناسیون همگانی شاهد قطع زنجیره انتقال و همچنین ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha