• شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400053020437
  • خبرنگار : 30054

کادو روز کارمند

کادو روز کارمند

برای قدردانی از زحمات کارمندان، چهارمین روز شهریور در تقویم ایران به این عزیزان تعلق دارد و  به روز کارمند نامگذاری شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستور، اکثر مدیران حرفه ای و خوب برای آن که شان و منزلت پرسنلشان را نشان دهند، با خرید کادو روز کارمند، این روز را جشن می گیرند. چرا که هدیه دادن و قدرشناسی از پرسنل از لحاظ روانشناسی تاثیر فوق العاده در عملکرد آنها دارد.
اگر شما به عنوان مدیریت یک سازمان، به دنبال یک کادو برای روز کارمند هستید، اما نمی دانید چه هدیه ای برای این روز مناسب است. اگر از دادن هدایای تکراری به مناسبت روز کارمند خسته شده اید و به دنبال یک هدیه کاربردی برای کارمندان خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.

پرکاربردترین کادو برای کارمندان

همیشه سعی کنید در خرید هدیه به نیازهای طرف مقابلتان توجه کنید و یک هدیه کاربردی برای آنها تهیه کنید. اما پرکاربردترین کادو برای کارمندان چیست؟

کیف چرم

اگر به دنبال کادو رسمی برای آقایان و بانوان شرکت خود هستید، کیف چرم بهترین گزینه است. کیف یکی از پرکاربردین وسایل مورد نیاز هر شخصی از جمله کارمندان است. در وب سایت ویستور کیف های چرم متنوع، در ابعاد و سایزهای مختلف مطابق با هر نوع سلیقه ای وجود دارد.

پاوربانک

امروزه اکثر کارمندان ساعات بسیار زیادی را در محل کار و بیرون از منزل می گذرانند و موبایل یکی از لوازم ضروری اجتناب ناپذیر این افراد است. ارائه پاور بانک به عنوان کادو روز کارمند، به پرسنلتان می تواند بسیار کاربردی و دوست داشتنی باشد.
در خرید پاور بانک به عنوان هدیه روز کارمند، به قدرت و کارایی آن توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی ویستور، انواع پاوربانک با طرح های مختلف و از بهترین برندها برای شما تدارک دیده است.

دمنوش های گیاهی ویستور

همان طور که می دانید، بسیاری از پزشکان مصرف زیاد چای را پیشنهاد نمی کنند و به جای چای توصیه می کنند که از دمنوش های گیاهی استفاده کنید.
خوشبختانه بسیاری از کارمندان نیز مصرف دمنوش های گیاهی را به چای ترجیح می دهند. بنابراین با دادن دمنوش های گیاهی ویستور به پرسنلتان به عنوان هدیه روز کارمند، سلامتی و شادابی را به آنها هدیه دهید.
ویستور دمنوش های گیاهی را در طعم های مختلف اعم از گل گاوزبان، چای سبز، گل ختمی، چای میوه ای و .... در بسته بندی های بسیار زیبا و مناسب کادو، برای شما در نظر گرفته است.
هر کدام از این دمنوش ها، خواص منحصر به فردی دارند و می توانند باعث کاهش استرس و اضطراب شوند. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه خاص و کاربردی به مناسبت روز کارمند هستید، از دمنوش های گیاهی ویستور غافل نشوید.

هدیه مناسب برای کارمندان خانم

اگر شما به عنوان مدیریت یک مجموعه در هنگام خرید کادو روز کارمند، به جنسیت کارمندان توجه داشته باشید، این موضوع نشان دهنده ارزشمند بودن کارمندان نزد شما است و طبیعتا پرسنل شما با دریافت این حجم از انرژی مثبت از سمت شما، به شرکت و سازمان شما وفادارتر خواهند بود.
خرید هدیه روز کارمند برای زنان کمی متفاوت تر از آقایان است. از جمله هدایایی که می توانید در این روز برای کارمندان خانم خود تهیه کنید، شامل انواع شال و روسری، کیف پول، سنجاق سینه و ... است. برای خرید کادو روز کارمند برای زنان کافی است وارد سایت ویستور شوید و با پیشنهادات شگفت انگیز این وب سایت، از زحمات پرسنلتان قدردانی کنید.

هدیه مناسب برای کارمندان مرد

همان طور که گفتیم مدیران حرفه ای ترجیح می دهند در خرید هدیه روز کارمند، جنسیت کارمندانشان را مد نظر داشته باشند. چرا که با دادن این هدایا به پرسنلشان احساس مثبت و خوبی را به آنها انتقال می دهند.
از جمله هدایای مناسب برای کارمندان مرد می توان به خودکار با قابلیت حک اسم، کمربند چرمی، کیف پول مردانه و .... اشاره کرد. اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای کارمندان مرد خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که فروشگاه اینترنتی ویستور را از دست ندهید. شما در این وب سایت می توانید پیشنهادهای شگفت انگیز را با قیمت های بسیار مناسب برای کادو روز کارمند دریافت کنید.

هدایای تبلیغاتی برای روز کارمند

هدایای سازمانی، به دلیل تعداد زیاد پرسنل با تیراژ بالا خریدار می شوند. به همین دلیل انتخاب این هدایای تبلیغاتی به عنوان کادو روز کارمند می توان به صرفه و کابردی باشد. هدایای تبلیغاتی ویژه روز کارمند شامل: انواع روان نویس ها و خودکارهای تبلیغاتی، ماگ و فنجان های تبلیغاتی، دفترچه یادداشت و .... است.
با حک کردن تبریک روز کارمند یا جملات ارزشمند روی این هدایا قدردانی ویژه ای از پرسنل خود داشته باشید.

در آخر

بهترین کادو برای روز کارمند می تواند لیستی از محصولاتی باشد که این افراد به آنها نیاز دارند. این هدایا می تواند شامل خودکار، کیف، لیوان، شال و روسری، کیف پول، پاوربانک، دمنوش گیاهی، سنجاق سینه و .... باشد.
اگر شما مسئول خرید هدیه روز کارمند، برای شرکتتان هستید اما به دلیل مشغله کاری فراوان زمان کافی برای رفتن به فروشگاه ها را ندارید. اگر به دنبال یک هدیه کاربردی و در عین حال ارزان هستید، فروشگاه اینترنتی خرید هدیه ویستور را از دست ندهید.
فروشگاه اینترنتی ویستور به منظور تسهیل خرید هدیه روز کارمند، محصولات متنوع با رنج قیمتی متفاوت را برای شما مهیا کرده است. همچنین اگر شما قصد خرید هدایای تبلیغاتی سفارشی را دارید، می توانید با کارشناسان ویستور تماس بگیرید تا علاوه بر گرفتن تخفیف به میزان تیراژ خریدتان از آنها در انتخاب بهترین هدیه برای روز کارمند نیز مشاوره رایگان بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha