• دوشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400052517584

استاندار خراسان رضوی:

دستگاه‌های اجرایی خاطی در اجرای مصوبات ستاد کرونا به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

دستگاه‌های اجرایی خاطی در اجرای مصوبات ستاد کرونا به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در صورت هرگونه تخطی و اخلال در روند اجرای مصوبات ستاد کرونا به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

محمدصادق معتمدیان در نشست قرارگاه عملیاتی پیشگیری ستاد مقابله با کرونا استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه رستوران‌ها حق پذیرش مشتری ندارند، اظهار کرد: رستوران‌های داخل شهر مشهد فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده فعالیت و پذیرش مشتری پلمپ خواهند شد.

وی افزود: تصمیم بر این شد که محدودیت تردد در ییلاقات طرقبه و شاندیز نیز اعمال شود. لذا اجازه ورود به شهروندان عزیز در این مناطق طی تعطیلی‌های سراسری داده نخواهد شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین محورهای ورودی به استان بسته شده و اجازه خروج خودروهای مشهدی و ورود به خودروهای غیربومی داده نخواهد شد.

معتمدیان با تاکید بر اینکه محدودیت‌های جدید باید توسط رسانه‎‌ها و صداوسیما برای مردم به شکل دقیق اطلاع‌رسانی شود، خاطرنشان کرد: در این راستا رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به بالای ۸۰ درصد برسد، ضمن اینکه کمیته‌های قرارگاه باید به صورت ۲۴ ساعت هم‌اندیشی و نظارت کنند تا محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به درستی اجرایی شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تامین نیازمندی‌های کادر درمان و بیماران عنوان کرد: اکسیژن یکی از نیازهای ضروری بیماران کرونایی است؛ لذا خرید ۲ دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان‌ها و مخزن ۱۰ تنی قطعی شده و دانشگاه علوم پزشکی باید سریعا برای تهیه و جانمایی آن در بیمارستان‌ها اقدام کند.

وی ادامه داد: با همه توان به اندازه نیاز استان دستگاه اکسیژن‌ساز، مخازن و کپسول اکسیژن تهیه می‌کنیم تا نگرانی برای عزیزان ما وجود نداشته باشد.

معتمدیان گفت: همچنین برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در بیمارستان‌ها، تهیه ۶۰ دستگاه نوبت‌دهی تعیین تکلیف شد و سریعا باید جانمایی شوند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین بر ضرورت ورود و مشارکت بانک‌های استان برای تامین نیازهای کادر درمان و بیماران تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معتمدیان به برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در ایام محرم پرداخت و افزود: مراسم‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، در این راستا طی بازدیدهایی که شب‌ها از هیئات مذهبی صورت گرفت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مشاهده شد که نیاز است این ظرفیت در مقیاس ملی برای مخاطبان و مردم عزیزمان به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha