• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400052417027
  • خبرنگار : 71496

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت قدرت و امکانات بزرگی در اختیار دارد/محاصره غزه سرپوشی بر شکست دشمن است

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت قدرت و امکانات بزرگی در اختیار دارد/محاصره غزه سرپوشی بر شکست دشمن است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خطاب به رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد که مقاومت قدرت و امکانات بزرگی در اختیار داشته و محاصره غزه هرگز سرنوشت‌ساز نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، داوود شهاب، از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلویزیونی اظهار کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل به حملات خود علیه ملت فلسطین چه در کرانه باختری اشغالی چه در قدس و حرم ابراهیمی ادامه می‌دهند و در لغو محاصره ظالمانه خود علیه نوار غزه تعلل می‌کنند.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی گفت: رژیم اشغالگر با تشدید محاصره علیه غزه به دنبال درگیر کردن ساکنان این منطقه به مسایل معیشتی و حیاتی و دور کردن توجه آنها از نقشه‌هایش برای نابودی مساله فلسطین است.

شهاب افزود: هدف از تلاش‌های دشمن برای تشدید محاصره غزه سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه‌اش در نبرد "شمشیر قدس" است.

او در ادامه گفت: طرح‌هایی آمریکایی-اسرائیلی در حال عرضه هستند که در راس آنها سفر اخیر رئیس سیا به رام‌الله و اراضی اشغالی قرار دارد، این طرح بزرگ بوده و نشانه‌های آن چه در سیاست و چه با تلاش‌ها برای بازگشت به مذاکرات نمایان شده‌اند.

این رهبر جهاد اسلامی تاکید کرد: مقاومت فلسطین از هیچ حمله‌ای علیه مردم و مقدسات‌شان هرگز دور نخواهد بود و موضوع محاصره نوار غزه هرگز سرنوشت‌ساز نخواهد بود، مقاومت قدرت و امکانات بزرگی در اختیار داشته و همواره برای مقابله با هر حمله‌ای علیه مردم فلسطین در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

شهاب درباره رایزنی‌های بین‌المللی در خصوص محاصره غزه نیز گفت: رایزنی‌ها متوقف نشده‌اند و هنوز برقرار هستند، ما می‌خواهیم شاهد یک اقدام واقعی در سطح بازسازی و اجبار رژیم اشغالگر به اجرای تمامی تعهداتش در لغو محاصره نوار غزه باشیم.

او در پایان گفت: ارزیابی و مطالعه جامعی از سوی همه گروه‌های فلسطینی در نوار غزه و خارج آن در مورد آخرین تحولات فلسطین وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha