• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400052316595
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

افتتاح سه طرح عمرانی در شهرستان میانه

افتتاح سه طرح عمرانی در شهرستان میانه

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار ویژه میانه از افتتاح سه طرح عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 275 میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی سردخانه 2000 تنی شرکت تعاونی دهیاران در بخش کندوان میانه با 120 میلیارد ریال اعتبار و مجتمع میدان دواب صنعتی میانه با اعتبار 90 میلیارد ریال و پیاده راه شهر میانه با اعتبار بیش از 65 میلیارد ریال افتتاح شد.

«محمدرضا مشایخی»، فرماندار ویژه مراغه درخواست‌های حوزه آب و راه را از اولویت‌های چند ساله کمیته برنامه ریزی عنوان کرد و افزود: تمامی درخواست‌های شهرستان در قالب مصوبه‌های سفر امروز در پیش جلسه استان مطرح و با تصویب نهایی به مرحله اجرا خواهد رسید که جاده میانه- ترک یکی از مهمترین‌ها در راستای استفاده بهینه و ایمن سازی لازم در این مسیر است.

در ادامه این جلسه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به ظاهر فریبنده برخی زمینه ها برای سرمایه گذاری‌ها بدون اشتغالزایی با سود آوری بالا، گفت: باید از سرمایه گذارانی که این زمینه ها را ندید گرفته و با عرق به منطقه و زادگاه خود علی‌رغم مشقتهای زیاد اداری برای گرفتن حتی مجوز، به فکر اشتغال جوانان زادگاه خود و رونق اقتصاد و معیشت در منطقه خود هستند قدردانی کرد؛ چراکه کار این عزیزان دارای ارزش معنوی بالایی بوده و کمتر از نبرد در جبهه های نبرد در راه دفاع از وطن نیست.

وی احداث پیاده راه از سوی شهرداری در جهت ارتقای استانداردهای شهری و انسان محور را یکی از پروژه های مهم خواند و تاکید کرد: باید از این قبیل پروژه های انسان محور بیشتر به اجرا رسیده و الگو سازی شود.

وی در ادامه بر لزوم ایجاد مجموعه‌ای جهت همگرایی بیشتر در شهرستان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث رفع موانع تولید برای بازکردن پابندهای اداری در بحث سرمایه گذاری و توسعه تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha