• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400052316038
  • خبرنگار : 50093

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی مدعی شد

محرومیت مربی متخلف سوارکاری از انجام فعالیت‌های ورزشی

محرومیت مربی متخلف سوارکاری از انجام فعالیت‌های ورزشی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی مدعی شد یک مربی سوارکاری در پی انجام اقدامی غیراخلاقی از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم و باشگاهی که در آن فعالیت می‌کرده نیز پلمب شده است.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانیه برخی از فعالین فرهنگی و اجتماعی مشهد که خواستار برخورد با اقدام غیر اخلاقی مربی سوارکاری مشهدی شده بودند، اظهار کرد: در ابتدا باید تاکید کنم که این موضوع کاملا شخصی است و بحث آن از ورزش و سوارکاری جدا است. هر کسی که خلافی مرتکب می‌شود، شغلی دارد. اینکه حرکتی از سوی یک مربی ورزشی رخ داده، دلیل نمی‌شود که این موضوع را به ورزش ربط دهیم. قطعا روح پاک ورزش از هر عمل زشت و غیراخلاقی جداست.

وی مدعی شد: این مربی سوارکاری مالک باشگاه نبوده و در باشگاهی که فاقد مجوز بوده مربی‌گری و فعالیت می‌کرده‌است. چند روز قبل این باشگاه را پلمب کردیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تاکید کرد: این فرد به عنوان یک مربی ورزش و سوارکاری از تمامی فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی محروم شده و نامه آن نیز به هیات سوارکاری خراسان رضوی ابلاغ شده است. این فرد با قرار وثیقه آزاد است و خلافی هم که مرتکب شده در فضای ورزشی نبوده است. اگر ثابت شود این مربی خلافی مرتکب شده به ما نیز اعلام خواهدشد و برای آن جلسه‌ای در کمیته انضباطی تشکیل خواهیم داد.

فتاحی مدعی شد: جلسه‌ای ترتیب داده‌ایم و این مربی را از هرگونه فعالیت ورزشی محروم کرده‌ایم. از باشگاهی که در آن فعالیت داشته هم بازدید کردیم. مکان باشگاه مذکور خارج از شهر مشهد است و به علت اینکه این مکان فاقد مجوز برگزاری دوره‌های ورزشی و آموزشی بوده، پلمب شد.

وی گفت: ورزشکاران و ورزش‌دوستان در صورت مشاهده ادامه فعالیت‌های ورزشی این فرد به اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گزارش دهند تا با این شخص و آن باشگاه ورزشی برخورد کنیم. هر مربی یا باشگاهی که بدون مجوز اداره کل ورزش‌وجوانان فعالیت داشته باشد، قطعا مورد برخورد قانونی قرار خواهدگرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha