• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400052014309
  • خبرنگار : 30054

گروه بازرگانی داستانی اولین نماینده شرکت پاکچوب در تهران 

گروه بازرگانی داستانی اولین نماینده شرکت پاکچوب در تهران 

گروه بازرگانی داستانی به عنوان اولین نماینده شرکت پاکچوب در تهران خدمات گسترده‌ و محصولات متنوعی چون ام‌ دی اف (MDF)، هایگلاس، صفحه کابینت، کاغذ آغشته را ارائه می‌دهد. 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه بازرگانی داستانی، این گروه در سال‌های گذشته خود با عشق و علاقه فراوان با هدف ارائه خدمات گسترده و تسهیلات بیشتر در عرضه محصولات شرکت پاکچوب به مشتریان و متقاضیان به فعالیت مشغول بوده است.

اولین کارگاه شرکت پاکچوب در سال ۱۳۷۴در شهر شوش دانیال با مساحت ۴۰ مترمربع احداث شد. کارگاه کوچکی که با هدف تولید کابینت فلزی آشپزخانه آغاز به کار کرد و کم کم فعالیت‌هایش را گسترش داد. شرکت پاکچوب موفق شد در شهرهای دیگری چون دزفول و اندیمشک نیز فعالیت کند و موفق به کارآفرینی برای تعداد بیشتری از افراد شد. شرکت پاکچوب به منظور توسعه فعالیت‌هایش در دیگر شهرها نسبت به اخذ نمایندگی اقدام کرد و به همین منظور گروه بازرگانی داستانی با مدیریت مصطفی داستانی به عنوان اولین نماینده و عاملیت توزیع و فروش محصولات شرکت پاک چوب در تهران انتخاب شد. 
توانمندی،  تلاش و گستره نگاه مدیریت گروه بازرگانی داستانی و توجه به گستردگی تقاضا در صنعت ام دی اف، هایگلاس و صفحه کابینت مبنای کار این شرکت قرار گرفت و اکنون در انباری بالغ بر ۴۰۰۰ مترمربع مشغول خدمت‌رسانی به کلیه مشتریان و متقاضیان استان تهران است. 
گروه بازرگانی داستانی با تکیه بر سوابق و فعالیت‌های بین‌المللی شرکت پاکچوب و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و شناخت کافی نسبت به صنعت چوب و ام دی اف دنیا بهترین انتخاب‌ها را برای مشتریانش قرار داده است. 
اما داستان گروه بازرگانی داستانی از نمایندگی شرکت پاکچوب آغاز نمی‌شود این شرکت از سال ۱۳۷۴ وارد صنعت عرضه چوب شد و در سال ۱۳۸۸ همکاری با شرکت پاکچوب را آغاز کرد. 
گروه بازرگانی داستانی از آغاز فعالیتش تا کنون اعتقاد راسخ دارد که ارائه خدمات به مشتریان هیچ مرزی نمی‌شناسد به همین دلیل توزیع و عرضه محصولات را به سراسر ایران بزرگ در دستور کار خود قرار داده است. به همین منظور گروه بازرگانی داستانی ۳ نمایندگی در شهرهای مشهد علاوه بر سایت چوب در خاوران و چهاردانگه احداث کرده تا بتواند در کمترین زمان ممکن و با هدف ارائه بار سالم و بدون مسئله به مشتریانش خدمت‌رسانی کند. 

MDF گروه بازرگانی داستانی چیست؟

ام دی اف پاکچوب عرضه شده در گروه بازرگانی داستانی یکی از مرغوب‌ترین و پرکابردترین‌های حال حاضر در بازار چوب و ام دی اف ایران است. نباید از خاطر برد این ام دی اف نتیجه و حاصل تلاش و تولیدات با کیفیت شرکت پاکچوب است که توسط گروه بازرگانی داستانی تهیه، توزیع و عرضه می‌شود. 
امروزه نمی‌شود خانه‌ای را بدون محصولات MDF تصور کرد. تمام لوازم خانگی از کمد و کابینت و سرویس خواب تا میز پذیرایی و عسلی می‌تواند از ترکیبات ام.‌دی.اف بر اساس نوع و تنوع آن‌ ساخته شود. اما شاید سوال این است که ام.‌دی.اف چیست و چه کاربردهایی دارد؟

MDF کلمه‌ای است که از عبارت Medium Density Fibreboard ساخته شده و مخفف حروف اول آن است اگر بخواهیم این عبارت را به فارسی ترجمه کنیم می‌شود: تخته فیبر با چگالی یا تراکم متوسط.
نباید از خاطر برد که تخته فیبرهای چوبی که در واقع ترکیبی از تکه‌های بسیار ریز و نرم چوب هستند با تراکم‌های مختلف قابل ساخت و پرداخت می‌باشند. این تکه‌ چوب‌های نرم با ترکیب موادی چون رزین و موم در هم آمیخته شده و تحت فشار و با دستگاه‌های پرس و در گرمای بالای پرس می‌شوند.
تفاوت ام.دی‌.اف با دیگر تخته‌های فیبری مثل نئوپان و اچ دی اف (HDF) دقیقا در میزان تراکم و استفاده یا عدم استفاده از موارد دیگر است. 
همین تفاوت در قیمت نهایی نیز بسیار تاثیرگذار بوده و باید می‌شود نئوپان به عنوان تخته‌ چوب‌های کم کیفیت و اچ.دی.اف به عنوان تخته چوب بسیار با کیفیت دارای قیمتهای بسیار ارزان و بسیار گران باشند. 
اما محصول ام.دی.اف درست در میانه‌ی این بازه قرار می‌گیرند. به همین دلیل ورقه‌های MDF دارای قابلیت و تنوع بسیاری هستند و در انواع و اقسام لوازم خانه و مصرفی قابل استفاده‌اند. 
محصولات ام دی اف عرضه شده در گروه بازرگانی داستانی نیز به واسطه تولیدات پاکچوب از تازه‌ترین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌گیرند و قابل رقابت با کالای وارداتی هستند. ام دی اف های عرضه شده شرکت بازرگانی داستانی تنوع بسیاری در رنگ و نوع و ابعاد دارند.
MDF های عرضه شده در شرکت بازرگانی داستانی مزایای فراوانی دارند که از جمله می‌توان به ارزان‌قیمت بودن نسبت به دیگر ورقه‌های چوبی، حفظ محیط‌زیست به علت استفاده از چوب‌های قابل بازیافت،‌ مقاومت در برابر حرارت و سرما، تنوع در رنگ و طرح و همچنین سطحی بسیار صاف و درخشان اشاره کرد. 

شرکت بازرگانی داستانی به عنوان اولین نماینده شرکت پاکچوب ۲ شعبه در تهران سایت چوب فروشان و چهاردانگه و ۱ شعبه در مشهد احداث کرده و سعی در توزیع و فروش بهترین ام دی اف ها را دارد و تا کنون موفق به جلب رضایت بسیاری از مشتریان شده است. 

دیگر محصولات گروه بازرگانی داستانی 

نباید از نظر دور داشت که فعالیت‌های گروه بازرگانی داستانی به عرضه و فروش ام دی اف خلاصه نمی‌شود و دیگر محصولات شرکت پاکچوب مانند های گلاس پاکچوب، صفحه کابینت پاک چوب، کاغذ آغشته از دیگر محصولات گروه بازرگانی داستانی هستند که با نهایت دقت و سرعت و با ظرفیت بالا برای هموطنان عزیز در سراسر ایران ارسال و عرضه می‌شوند و تحولی شگرف در رویکرد فروش و عرضه محصولات ام دی اف در ایران ایجاد کرده است. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha