• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400052014296
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دبیر شورای شهر اردبیل:

شهردار اردبیل امروز انتخاب می شود

شهردار اردبیل امروز انتخاب می شود

ایسنا/اردبیل دبیر شورای شهر اردبیل گفت: شهردار اردبیل امروز از بین گزینه‌هایی که رزومه کاری ارائه کرده‌اند، انتخاب خواهند شد.

یونس رونقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا آخر وقت دیروز رزومه کاری گزینه‌های شهرداری اردبیل به شورای شهر ارائه شد که امروز در جلسه کمیسیون‌های شورای شهر رزومه ارائه شده مورد بررسی قرار می‌گیرد تا فردا در جلسه رسمی از بین آنها انتخاب شهردار اردبیل انجام شود.

وی در مورد فشارهای بیرونی برای انتخاب شهردار اردبیل به اعضای شورا خاطرنشان کرد: هیچ فشار و سفارشی به شورای شهر وارد نشده بلکه در تعامل و ارتباط با برخی از شخصیت‌ها سعی داریم تا بهترین گزینه را برای شهرداری اردبیل انتخاب کنیم که این امری طبیعی است.

دبیر شورای شهر اردبیل افزود: از لحاظ بودجه وضعیت شهرداری اردبیل نامناسب است و در حالی که نیمه‌های مرداد نیز سپری شده هنوز حقوق تیرماه کارگران و کارکنان پرداخت نشده است که تامین 32 میلیارد تومان پرداختی ماهانه حقوق خود مشکلی برای مجموعه شهرداری است.

رونقی ادامه داد: در انتخاب شهردار اردبیل تمام جوانب امر لحاظ خواهد شد که مهمتر از همه مولفه‌ها صداقت، تعهد، شورامحوری در حل مشکلات و اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهردار جدید اردبیل باید از فرصت کاری استفاده کرده و در اولویت پروژه‌های نیمه تمام همچون پل قدس و پل‌های تازه شروع شده را به اتمام برساند.

دبیر شورای شهر اردبیل تصریح کرد: اعضای شورای شهر در انتخابات اخیر به مردم قول دادند تا پل قدس را هر چه سریعتر به اتمام برسانند که با گذشت 5 سال از شروع این پروژه هنوز تکمیل و اتمام این پل را شاهد نیستیم که این خود گله‌مندی همشهریان را به همراه داشته است.

رونقی در مورد عملکرد شهردار سابق اردبیل در چهار سال مدیریت شهری بیان کرد: در این شرایط که لطف‌اللهیان خود از گزینه‌های شهرداری اردبیل است نمی‌توان نمره‌ای را به او داد بلکه بعد از اتمام این فرآیند برای عملکرد چهارساله شهردار سابق اردبیل نمره خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha