• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400051711771
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کسب رتبه‌های برتر جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان توسط عکاس و خبرنگار ایسنا

کسب رتبه‌های برتر جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان توسط عکاس و خبرنگار ایسنا

ایسنا/اصفهان دو عکاس و خبرنگار ایسنا مرکز اصفهان، رتبه‌های برتر نخستین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان را از آن خود کردند.

نخستین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار برگزار و از مجموع ۴۲۱ اثر رسیده در بخش های مختلف این جشنوراه برگزیدگان در بخش های تیتر، عکس، فیلم، حرفه ای و کرونا معرفی و تقدیر شدند.

رتبه اول بخش تیتر به الهه مولادوست از خبرگزاری ایسنا با مجموع تیترهای «غرش شیرهای ساکت در فوتبال ایران»، «دیوار قهرمانی بم در اصفهان ترک خورد و ذوب آهن» و «سربازان نیروی زمینی را به مرخصی فرستاد» رسید و محمد نوری از خبرگزاری فارس رتبه دوم و مرضیه غفاریان از روزنامه نصف جهان و جمشید حسینی از سایت صاحب نیوز به صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش عکس نیز فاطمه نصر و امیر حسینی از خبرگزاری ایسنا به ترتیب رتبه های اول و دوم را از آن خود کردند و زهرا باغبان از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم را کسب کرد.

عکس رتبه نخست: شهناز جعفرزاده بازیکن شماره ۱۷ تیم فوتبال شهرداری بم با خواهرزاده خود در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان، سپاهان - شهرداری بم بین دو نیمه بازی در زمین مسابقه حضور دارد.

عکس رتبه دوم: خوشحالی «سادیو مانه» بازیکن تیم فوتبال لیورپول پس از فتح سوپرجام اروپا. 

در بخش تیتر از پژمان سلطانی از پایگاه ایراسین و رضا موحدی فر از هفته نامه ورزشی ها و در بخش حرفه ای نیز سمیه مسرور از خبرگزاری ایلنا و اسماعیل حسن زاده از پایگاه خبری عصرآران تقدیر شد.

رتبه اول بخش حرفه ای به بهنام عبدلی از خبرگزاری ایمنا و علی کریمی از باشگاه خبرنگاران جوان تعلق گرفت و مریم سجادی از خبرگزاری تسنیم، علیرضا حکیمیان از خبرگزاری ایرنا و ابوالفضل داستان پور از خبرگزاری ایمنا به صورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند. رتبه سوم این بخش نیز به صورت مشترک به بهاره کلوندی از خبرگزاری تسنیم و پدرام وقایع نگار از سایت فوتبالی اهدا شد.

در بخش فیلم نیز از آثار میلاد میردامادی از روزنامه اصفهان زیبا تقدیر و رتبه اول این بخش به علیرضا بهزادیان از واحد خبر صدا و سیما رسید و رویا مهدیخانی از واحد خبر صدا و سیما و نسیم مسیبی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش ویژه کرونا نیز سروش فدایی تهرانی از خبرگزاری ایمنا، امیرحسین اکبری از خبرگزاری ایرنا، نسیم مسیبی از باشگاه خبرنگاران جوان، احسان جزینی از خبرگزاری صدا و سیما و فاطمه نصر از خبرگزاری ایسنا تقدیر شد.

عکس فاطمه نصر در بخش کرونا: در هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان، در مراسم قرعه کشی و احترام، کاپیتان تیم های ذوب آهن و هیات البرز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با توجه به شرایط کرونایی تماس فیزیکی با یکدیگر برقرار نکردند و  فاصله اجتماعی خود را رعایت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha