• شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400051610867
  • خبرنگار : 90047

شرایط سخت بانوان جودوکار ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه

شرایط سخت بانوان جودوکار ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه

مربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا گفت: به دلیل شرایط کرونا و کمبود خوابگاه امکان استفاده از حریف تمرینی برای بانوان جودوکار ناشنوا وجود ندارد و همین مساله سبب شده تا شرایط سختی را برای آماده سازی بانوان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان فرانسه داشته باشیم.

نرگس موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین اردوی آماده سازی بانوان جودوکار ناشنوا با حضور ۱۰ ورزشکار در شرایطی در فدراسیون ناشنوایان در حال برگزاری است که به دلیل کرونا و کمبود خوابگاه امکان استفاده از حریف تمرینی برای ورزشکاران وجود ندارد و مربیان مجبورند خود حریف تمرینی برای بانوان جودوکار ناشنوا باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از بانوان‌ جودوکار عازم فرانسه خواهند شد، گفت: حداکثر ۴ نفر (۲ نفر در کاتا و ۲ ورزشکار در بخش انفرادی) برای اعزام به فرانسه در نظر گرفته شده است، البته هنوز هیچ ورزشکاری انتخاب نشده و در پایان اردوی پنجم جودوکاران اعزامی مشخص خواهند شد.
موسوی هم‌چنین در ارزیابی از وضعیت بانوان جودوکار ناشنوا، خاطرنشان کرد: در اردوی اول شرایط بانوان جودوکار زیاد امیدوارکننده نبود، اما در اردوی دوم وضعیت آن‌ها تا حدودی بهتر و راضی کننده است. 

وی افزود: مسابقات جهانی فرانسه اولین و آخرین فرصت برای حضور بانوان جودوکار در المپیک ناشنوایان است، بنابراین تحت هر شرایطی باید بتوانیم در  جهانی فرانسه شرکت کنیم تا امکان اعزام بانوان جودوکار به المپیک فراهم شود.

مربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا با بیان این که شرایط سختی برای آماده سازی بانوان جودوکار ناشنوا داریم، خاطرنشان کرد: برای آماده سازی بانوان جودوکار ناشنوا سعی داشتیم چند نفر از بانوان مدال آور شنوا را به عنوان حریف تمرینی به اردوی دوم دعوت کنیم که متاسفانه به دلیل کمبود خوابگاه و شرایط کرونا فدراسیون با چنین درخواستی موافقت نکرد.
وی در پایان گفت: بانوان جودوکار ناشنوا برای آماده سازی بهتر جهت حضور در مسابقات جهانی فرانسه نیاز به رقابت با افرادی دارند که از نظر تکنیک و تاکتیک از خود برتر هستند، امیدوارم این شرایط در اردوهای بعدی فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۰:۳۷

همین که اصلا جودوی بانوان ناشنوا راه اندازی شد از صدقه سر من هست که فدراسیونو کلافه کردم. حالا بجای غر زدن تلاش کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۰:۴۱

فقط 4 نفر اعزام میشن؟ جای تاسفه . 7 وزن و کاتا میشه 8 ماده !

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۱:۲۹

جودو نابود شده است