• شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400051610760
  • خبرنگار : 50022

معاون استاندار البرز:

بنیاد شهید به تعهدات خود در قبال  بیمارستان امام خمینی کرج عمل نمی‌کند

بنیاد شهید به تعهدات خود در قبال  بیمارستان امام خمینی کرج عمل نمی‌کند

ایسنا/البرز سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و رئیس هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: بیمارستان امام خمینی (ره )کرج در مالکیت بنیاد شهید و سازمان همیاری به نمایندگی از شهرداری‌های استان است که به دستور استاندار البرز باید در این شرایط کرونایی به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شود.

ابوافضل فانی در پی انتشار فیلمی از وضعیت بیمارستان امام خمینی کرج(ره) مبنی بر تعطیلی این بیمارستان آن هم در شرایط کرونایی و زمانی که استان به تخت‌های بیمارستانی نیاز دارد، گفت: این بیمارستان از سال ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۹۵ به تعهدات بیمه‌ای خود عمل نکرده و از سال ۱۳۹۵ با تغییر تعرفه خصوصی به دولتی و بکارگیری نیروی مازاد عملا زیان ده شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بیمارستان امام خمینی (ره ) کرج به دفعات به مزایده گذاشته و در نهایت در نوبت هشتم به بخش خصوصی واگذار شد که آن هم با دعوی تقابل بنیاد شهید و عدم انجام تعهدات از سوی خریداران با رای محاکم قضایی خلع ید شد.

این‌ مسئول خاطر نشان کرد: شهرداری کرج با توجه به اینکه یکی از سهامداران اصلی این بیمارستان است آمادگی داشت تا مدیریت بیمارستان را برعهده بگیرد اما با ورود بنیاد شهید به عنوان شریک مشاعی درخواست واگذاری بیمارستان به بنیاد مطرح شد که با حضور رئیس کل دادگستری و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و دیگر مسئولان استانی جلساتی برگزار و در نهایت بیمارستان در تاریخ ۱۷ خرداد ماه گذشته به نماینده بنیاد شهید تحویل شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآور شد: متاسفانه شرکت شاهد به نمایندگی از بنیاد بعد از گذشت یکماه از انجام تعهدات خودداری کرد.

فانی تصریح‌کرد: بیش از ۳.۲ از شش دانگ بیمارستان متعلق به بنیاد شهید است که نه تنها به تعهدات خود در خصوص واگذاری عمل نکرده بلکه در خصوص سهم خود نیز تعیین تکلیف نمی‌کند.

به گفته وی بیمارستان امام خمینی (ره)در برزخ عدم تعیین تکلیف بنیاد شهید در شرایط حساس کرونا است چرا که مالکیت بیمارستان مربوط به بنیاد شهید و شهرداری‌های استان است و ارتباطی به استانداری ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha