• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400051208151
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی خبر داد:

خط خوردن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از لیست خاموشی‌های برق

خط خوردن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از لیست خاموشی‌های برق

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از خط خوردن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از لیست برنامه‌های خاموشی برق خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به ویژه در ایام مواجه شدن با بیماری کرونا، این مراکز از برنامه خاموشی‌های برنامه ریزی شده شرکت‌های توزیع برق مستثنی می‌شود.

مهدی دادگر در گفت‌وگو با ایسنا از کشف و جمع آوری ۴۳۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در دو ماه گذشته در استان خبر داد.

وی گفت: امضای حدود ۳ هزار و ۶۵ تفاهم نامه همکاری با بخش‌های صنایع، کشاورزی، ادارات استان، مولدهای اضطراری خود تامین و ایستگاه‌های گاز سی ان جی برای کاهش مصرف در پیک بار و برگزاری مانورهای محدودیت بار اداری در روزهای سه شنبه هر هفته از دیگر اقدامات برای مدیریت اضطراری بار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح‌های تعطیلی پنج شنبه‌های ادارات و تعدیل روشنایی معابر شهری صرفه جویی ۱۲ مگاواتی مصرف برق را در پی داشت، بیان کرد: با اجرای مصوبه هیئت دولت بر تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه تاکنون حدود ۶ مگاوات، معادل بار حدود ۲۳۰ حلقه چاه کشاورزی در کاهش پیک بار استان و خاموشی‌ها تاثیر گذار بوده است.

دادگر ادامه داد: همچنین در اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر که با هدف کاهش پیک شب از ابتدای خرداد آغاز شده، با تعدیل بیش از ۳۰ هزار چراغ روشنایی معابر، حدود ۶.۲ مگاوات سبب کاهش پیک بار استان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از خط خوردن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از لیست برنامه‌های خاموشی برق خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به ویژه در ایام مواجه شدن با بیماری کرونا، این مراکز از برنامه خاموشی‌های برنامه ریزی شده شرکت‌های توزیع برق مستثنا می‌شود.

وی افزود: با توجه به امکان قطع برق بنا به دلایل خارج از کنترل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی اعم از شرایط اضطراری کمبود تولید و حوادث غیرمترقبه، لازم است بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نسبت به پیش بینی و استقرار مولدین دیزل با ظرفیت مناسب اقدام کنند.

دادگر ادامه داد: در حال حاضر تمام بیمارستان‌های استان به مولدین دیزل مجهز هستند و در زمان قطعی‌هایی که به دلایل مختلف برایشان پیش می‌آید می‌توانند دیزل‌ها را وارد مدار و از آن برای تامین برق اضطراری فعالیت و مصارف ضروری استفاده کنند.

وی یادآور شد: برابر دستورالعمل‌ها و ضوابط ابلاغی از سازمان پدافند غیرعامل کشور باید مولدین دیزل همواره آماده به کار بوده و بتوانند برق مصارف ضروری را به مدت یک هفته تأمین کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha