• چهارشنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400050603847
  • خبرنگار : 50294

خدمات هلال احمر در واردات واکسن کرونا قابل تقدیر است

خدمات هلال احمر در واردات واکسن کرونا قابل تقدیر است

ایسنا/کردستان نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در واردات واکسن کرونا مثال زدنی، قابل تقدیر و منحصر به فرد است.

بهزاد رحیمی امروز چهارشنبه در جلسە هیئت مدیرە جمعیت هلال احمر، با ذکر این مطلب اظهار کرد: در شرایطی که بە واسطه تحریم ‌های ظالمانه مشکلات عدیده ای در راه خرید واکسن کرونا وجود دارد، جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت بالای بین المللی خود اقدامات ارزنده ای در واردات واکسن کرونا به کشور انجام داد.

وی افزود: واردات بیش از ۱۰ میلیون دُز واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور قابل تقدیر است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت خیّرین داوطلب شهرستان بانه در کمک به اجرای فعالیت های خیرخواهانه هلال احمر اشاره کرد و گفت: تکریم و تجلیل از خیّرین می‌تواند نقش مهمی در جذب بیشتر کمک های مردمی داشته باشد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به ساماندهی اردوگاه اسکان اضطراری شهرستان بانه اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم کمیته بحران شهرستان بانه زمین مناسبی از سال‌های گذشته به جهت استقرار اردوگاه در نظر گرفته شده که قرار است با فرمانداری این شهرستان این مکان سازماندهی شود.

پیام جلالی تصریح کرد: با توجه به مرزی بودن شهرستان بانه و همچنین در نظر گرفتن امکان بروز حوادث و مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی در این شهرستان، ساماندهی این مکان در اولویت کاری ما قرار داشته که خوشبختانه بزودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان مرزی بانه نیز در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بە زودی عملیات حصار کشی و ایجاد زیرساخت های حیاتی جهت اردوگاه اسکان اضطراری بانه اجرایی خواهد شد.

رستم پور تصریح کرد: خدمات جمعیت هلال احمر طی سنوات گذشته قابل تقدیر بوده و دوستان ما در این سازمان مردم نهاد همه تلاش خود را جهت خدمت به همنوعان خود بکار بسته اند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان و همچنین امدادگران خبره و توانمند را می توان از ویژگی های مهم جمعیت هلال احمر شهرستان بانه دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha