• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400042820828
  • خبرنگار : 30054

شرکت اخگر تابش را بشناسید

شرکت اخگر تابش را بشناسید

ما در شرکت اخگرتابش با استفاده از استانداردهای بین المللی و استفاده از تجارب شرکت SYSTEMA ایتالیا که سالیان متمادی در این صنعت و در سراسر جهان پیشرو می باشد، این دانش فنی را بومی سازی کرده و در اختیار تمامی علاقه مندان و مهندسان تاسیسات کشور قرار داده ایم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام اخگر تابش، در 30 ام خرداد ماه سال جاری و همزمان با 10 امین سالگرد تاسیس شرکت اخگرتابش، از اپلیکیشن فنی  تخصصی محاسبات گرمایشی این شرکت رونمایی گردید. مهندس رضا پارساپور سرپرست طراحی و مهندسی شرکت اخگرتابش در این مراسم توضیحاتی در مورد کاربرد و موارد استفاده این اپلیکیشن بیان کردند:

بیش از 15 سال از ورود اولین سیستم های گرمایش تابشی به کشور می گذرد و تاکنون هیچ گونه برنامه و محاسبات دقیقی برای بار حرارتی تابشی و تشخیص دقیق بار حرارتی تابشی مورد نیاز، صورت نمی گرفت. این کاستی به سبب وجود نداشتن زیرساخت های فنی و مهندسی در زمینه تاسیسات گرمایش تابشی در کشور بوده است. شرکت هایی که در زمینه گرمایش تابشی فعالیت می کردند تنها به محاسبات سر انگشتی و تخمین های غالبا نادرست بسنده کرده که به جهت عدم تطابق و تامین نیازهای مشتریان، در مواردی نیز منجر به سلب اعتماد صنعت از سیستم های گرمایش تابشی شده است. چرا که به جهت عدم بهره مندی یا استفاده مناسب از دانش مهندسی، نوع و تعداد دستگاه های گرمایش تابشی با شرایط سالن انطباق نداشته و در نتیجه دمای سالن بسیار کمتر یا بیشتر از میزان مورد نیاز تامین می شد.

باید توجه داشت که راندمان حرارتی سیستم های تابشی متفاوت بوده و به همین دلیل باید در گام نخست، دقت زیادی در انتخاب نوع دستگاه گرمایش تابشی برای یک کاربری خاص معمول داشت.

این اپلیکیشن قادر به محاسبه بار حرارتی برای انواع سالن های صنعتی، سالن های ورزشی، کارگاه ها، سالن های مرغداری، گلخانه ها و حتی فضاهای باز می باشد. ابتدا بایستی بر اساس کاربری فضای مورد نظر، اطلاعات مورد نیاز مانند مشخصات جداره ها و دمای مطلوب را وارد کرده تا برنامه بتواند نوع دستگاه و تعداد سیستم گرمایشی مورد نیاز را محاسبه کند.

پس از آن و در قسمت دیگری از این برنامه می توانید مشخصات انواع سیستم های گرمایش تابشی تولیدی شرکت اخگرتابش از قبیل آذر، تابان، آگرین و پرتو را مشاهده کنید. در هر قسمت مزایا و چگونگی نصب سامانه ها نمایش داده شده است.

به کمک این اپلیکیشن همه افراد قادر به محاسبه بار حرارتی مورد نیاز و انتخاب دستگاه مناسب جهت گرمایش خواهند بود. کارشناسان تاسیسات می توانند در مدت زمان کوتاهی نوع مناسب سیستم گرمایش تابشی را برای سالن انتخاب کنند و سایر موارد دیگر از قبیل مقدار گاز مصرفی، متراژ لوله کشی گاز و همچنین کابل کشی برق را به سادگی محاسبه نمایند.

در شرکت اخگرتابش هر ساله برای کارآموزان و علاقه مندان، کلاس هایی جهت آشنایی با سیستم های گرمایش تابشی برگزار می شود. یکی از سر فصل های دوره که خیلی مورد علاقه کارآموزان است بخش محاسبه بار حرارتی جهت سیستم های گرمایشی بوده که با رونمایی از اپلیکیشن اخگرتابش، در سال جاری معرفی و شیوه استفاده آن نیز به سر فصل های دوره اضافه شده است.

امکانات مختلف دیگری از جمله امکان ارتباط مستقیم با بخش فروش و پشتیبانی شرکت و تکمیل مشخصات اولیه سالن به صورت آنلاین در این اپلیکیشن پیش بینی شده است. با نصب این اپلیکیشن علاوه بر دریافت اطلاعات مفید در زمینه سیستم های گرمایش تابشی، تمامی افراد با هر سطح از دانش فنی مهندسی قادر به محاسبه توان حرارتی و تعداد سیستم های گرمایش تابشی برای مکان مورد نظر خود خواهند بود.

صرف نظر از بهره گیری از این اپلیکیشن، کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به پرسش های دانشجویان، مهندسان و علاقه مندان به تاسیسات گرمایشی و همچنین محاسبه بار حرارتی فضای مورد نیاز هستند. 

جهت نصب این اپلیکیشن می توانید به وب سایت شرکت اخگرتابش به نشانی www.akhgartabesh.com و یا کافه بازار مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha